Licitatie Publica - Amenajare spatii verzi in localitatea Santana, judetul Arad
Anunt de participare numarul 42483/04.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Santana
Adresa postala: Ghioceilor nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Punct(e) de contact: sediul central, Tel.0257462082, In atentia: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0257462082, Adresa internet (URL): www.primariasantana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare spatii verzi in localitatea Santana, judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile indicate de achizitor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare spatii verzi in localitatea Santana, judetul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02410000-1 - Plante, ierburi, muschi sau licheni ornamentali (Rev.1)
02510000-2-Plante (Rev.1)
02513000-3-Arbusti (Rev.1)
29835000-1-Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.1)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 amenajare spatii verzi in localitatea Santana, judetul Arad
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 4800 lei;garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sume alocate prin Administratia Fondului pt.Mediu in cadrul Programului national de imbunatatire a calitatii mediului prin realiz.de spatii verzi in localitati, cf.HG1256/07 pct.47
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale - in original;
-declaratie privind eligibilitatea - in original;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prev.la art.181 din OUG 34/2006 - in original
-certif.ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, in original sau copie legalizata;
-certif.ce atesta plata taxelor si impozitelor locale - in original sau copie legalizata;
-certificat ORC - in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 30.06.2007 vizat sau bilantul contabil pe 2007 vizat- in copie;
-balanta contabila pe ultima luna - in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001 Managementul Calitatii;
ISO 14001 Sistem de management al mediului;
Echipamentul de joaca este la standardul European EN 1176 SI EN 1177;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: cel putin un contract relevant in raport cu obiectul prezentei proceduri avand o valoare de minim 80000 lei - in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei Santana sau prin virament in contul RO57TREZ03021070250XXXXX deschis la Trezoreria Santana
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2008 12:00
Locul: la sediul Primariei Santana, str. Ghioceilor nr. 42, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, consultanti ai autoritatii contractante, reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul General Vasile Milea nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257/253630, Email: [email protected], Fax: 0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Santana
Adresa postala: str. Ghioceilor nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Tel.0257/462082, Fax: 0257/462117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 15:35