Licitatie Publica - Amenajare spatiu laboratoare si refacere hidroizolatie
Anunt de participare numarul 8827/04.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala: Bdul Biruintei nr.102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Baron Doinita, Tel.3522046, In atentia: Baldovin Mihaela, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3522048, Adresa internet (URL): www.imnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare spatiu laboratoare si refacere hidroizolatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare spatii laboratoare 13 camere; Refacere hidroizolatie 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214610-9 - Cladiri de laboratoare (Rev.1)
45261310-0-Lucrari de hidroizolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare spatii laboratoare 13 camere;Refacere hidroizolatie 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 146, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1500 lei per lot.Garantia de buna executie max.5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program CEEX Romania, PROGRAM NUCLEU Romania, Surse proprii;Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz, ofertantii vor incheia contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea redactata in conformitate cu Formularul B1;b)Certificat de atestare fiscala precum ca ofertantii nu au obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. Nr. 34/2006 Formular nr.B2;d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.B3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilantul contabil sau extrase din bilantul contabil, dupa caz.b)Declaratie privind cifra de afaceri globala sau dupa caz cifra de afaceri pentru domeniul de activitate aferent obiectul contractului pentru ultimii trei ani.c)Declaratii bancare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional.d)Audit financiar emis de persoane autorizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul din cele patru documente precizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale Formularul nr.B4.b)Fisa de informatii cu experienta similara pentru minimum trei beneficiari, Formularul B5, la care se anexeaza Recomandare din partea beneficiarilor mentionati.c)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii trei ani, Formularul B6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularele solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 04/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2007 12:00
Locul: INCDMNR-IMNR - Bdul Biruintei nr.102 , Pantelimon, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.35.64; 3323337; 3323377, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDMNR-IMNR, Comisia de achizitii publice
Adresa postala: Bd. Biruintei 102, Localitatea: Pantelimon, jud. Ilfov, Cod postal: 077145, Romania, Tel.352.20.46, Email: [email protected], Fax: 352.20.48, Adresa internet (URL): www.imnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2007 09:44