Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare terenuri de sport in satele apartinatoare comunei: Pietroasa, Gurani si Cociuba Mica


Anunt de participare numarul 62018/21.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Punct(e) de contact: SERAC ALINA ANCA, Tel.0259-325811, Email: [email protected], Fax: 0259-325800, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasabh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare terenuri de sport in satele apartinatoare comunei: Pietroasa, Gurani si Cociuba Mica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pietroasa, Gurani si Cociuba Mica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare terenuri de sport in satele apartinatoare comunei: Pietroasa, Gurani si Cociuba Mica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare terenuri de sport in satele apartinatoare comunei: Pietroasa, Gurani si Cociuba Mica
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei Comunei Pietroasa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie emis cu cel mult 30 si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor).
Se vor prezenta in original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata) emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca asociatie, sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Se va prezenta fisa de informatii generale anexata cu declararea cifrei medii anuale e afaceri pe ultimii 3 ani; Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat la Organele competente; precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara; lichiditate generala; solvabilitate patrimoniala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;b) bilantul contabil sau extrase de bilantc) declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si prezenta situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: 1) a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin o lucrare similara cu obiectivul supus licitatiei respectiv: amenajare terenuri sport
2) lista contractelor de executie lucrari in derulare la data licitatiei, precizand urmatoarele informatii: nume beneficiar, obiectul contractului, durata contractului, procentul de realizare a lucrarii la data licitatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.b) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;c) o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se vor achita la casieria Primariei Pietroasa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Pietroasa, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, Nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259.415.903, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Pietroasa
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 253, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 417365, Romania, Tel.0259.325.811, Email: [email protected], Fax: 0259.325.800, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasabh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer