Licitatie Publica - Amenajare urbanistica si peisagistica Zona Istorica: Piata 1848 Municipiul Blaj
Anunt de participare numarul 73948/23.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Blaj
Adresa postala: PIATA 1848, NR. 16, ,Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Punct(e) de contact: canciu alexandru, Tel.0756089200, Email: [email protected], Fax: 0258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare urbanistica si peisagistica Zona Istorica: Piata 1848 Municipiul Blaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul blaj - piata 1848
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare urbanistica si peisagistica Zona Istorica: Piata 1848 Municipiul Blaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
amenajare pentru un parc cu reteaua de strazi aferenta
Valoarea estimata fara TVA: 4, 675, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50000 lei, platibili prin ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitatea de plata : ordin de platafinantare: buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice asociere de operatori carora li se atribuie contractul trebuie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original;
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri
bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Lucrari in derulare
-se solicita prezentarea unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4675672 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindpersonalultehnic de specialitate
Declaratie privind echipamentele tehnice instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Informatii privind subcontractantii / asociatii
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista cu experienta similaraCertificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau alte dovezi si documente echivalente care confirma asigurarea calitati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta lista cuprinzand cel putin 3 contracte de executie cu lucrari similare, a caror valoare insumata sa fie de minim 50% din valoarea estimata a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 10:00
Locul: sediul primariei municipiului Blaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice reprezentant imputernicit al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: P-ta I. I. C. Bratianu nr. 1, jud. Alba, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Fax: 0258810293
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice al Primariei municipiului Blaj
Adresa postala: Piata 1848, nr. 16, Localitatea: Blaj, Cod postal: 515400, Romania, Tel.0258711111, Email: [email protected], Fax: 0258710014, Adresa internet (URL): www.primariablaj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 16:02