Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Valea Adona, judetul Bihor? ? contract de proiectare (PT+DE+CS +Asist. Tehn.) si executie lucrari de constructii ? montaj


Anunt de participare numarul 115365/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR CRISURI
Adresa postala:  ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410125, Romania, Punct(e) de contact:  ABA Crisuri, Tel. 0259 442033, In atentia:  ing. Moisa Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0259 444237, Adresa internet (URL):  www.apecrisuri.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare Valea Adona, judetul Bihor? ? contract de proiectare (PT+DE+CS +Asist. Tehn.) si executie lucrari de constructii ? montaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Valea Adona , jud Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile de constructii si servicii de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari propuse:
-Recalibrare albie pentru transportul debitelor cu o asigurare de Q 0, 5% (atenuat), pe o lungime de 910m ( din care 686ml lungime de curs cu consolidare de mal cu pereu, respectiv lungime consolidare 986 x 2 = 1372m), dupa o sectiune trapezoidala cu 4m la baza, taluze 1:15, si inaltimi de calcul h = 1, 8m
-Sectiune casetata din beton cu 2 deschideri (2 x 2, 2m), pe o lungime de 1040m pentru transportul debitelor Q0, 5% (atenuat) + garda 0, 7m.
-In zona podurilor se prevad consolidari cu ziduri de sprijin de beton h = 2, 5m pe o lungime de curs de 50ml (lungime consolidare 50 x 2 = 100m)
Pentru uniformizarea pantei si stabilizarea cotelor din talveg in zona construibila s-au prevazut praguri din anrocamente sau caderi de beton.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 373, 918RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ggarantiei de participare: 280.000 RON pentru intreprinderile mari si140.000 RON pentru I.M.M.-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciarCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede. stat.Fisadeinformatiigenerale
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSesolicitaconfirmareaprivindplatataxelorsi impozitelorlabugetulgeneralconsolidatPrezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat, in original sau in copie legalizata;
Certificatconstatatoremisde ORC
Autorizatiedefunctionare /alteleechivalente, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisaprivindinformatiilefinanciare ? exercitiufinanciarpozitiv.Declarareacifreideafaceripeultimii3ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceripeultimii3 (trei) anisafiecelputin 28.000.000 lei. IncazulofertantilorcarefacdovadafaptuluicasuntI.M.M.acestindicatorsereducelajumatate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisadeexperientasimilaraaofertantului: olistacompleta a tuturor lucrarilorexecutateinultimii5 (cinci) aniO declaratie la care se anexeaza lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii si care vor contine valori, perioada si locul prestarilor, modul de indeplinirea obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantultrebuiesaprezintecelputinuncontractsimilarfinalizatinvaloaredecelputin14.000.000 RON. (insotit de procese verbale de receptie care sa faca dovada finalizarii contractului pe valoarea solicitatasI recomandarea beneficiarului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2011 10:30
Locul: Sala de sedinte din cadrul A.B.A.Crisuri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.B.A.Crisuri
Adresa postala:  Str. Ion Bogdan nr 35, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410125, Romania, Tel. 0259 442 033, Email:  [email protected], Fax:  0259 444 237, Adresa internet (URL):  www.apecrisuri.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer