Licitatie Publica - ?Amenajare Valea Tarnova, judetul Arad? ? contract de proiectare (PT+DE+CS +Asist. Tehn.) si executie lucrari de constructii ? montaj?;
Anunt de participare numarul 109503/15.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR CRISURI
Adresa postala: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Punct(e) de contact: ABA Crisuri, Tel. 0259 442033, In atentia: ing. Moisa Ioan, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259 444237, Adresa internet (URL): www.apecrisuri.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Amenajare Valea Tarnova, judetul Arad? ? contract de proiectare (PT+DE+CS +Asist. Tehn.) si executie lucrari de constructii ? montaj?;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Valea Tarnova, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile de constructii mentionate si specificate clar in Antemasuratori siin Caietul de Sarcini
Informatii privind cantitatile, antemasuratorile, scopul contractului se regasesc inSectiuneaII ? Caietul de Sarcini si Proiectul Tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatile, antemasuratorile, scopul contractului se regasesc inSectiuneaII ? Caietul de Sarcini si Proiectul Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 378, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiadeparticipare :100.000 RONpentruintreprinderilemari si 50.000 RONpentruI.M.M.-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Certificat de atestare fiscala
Certificat constatator emis de ORC
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 / 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatulexercitiilorfinanciarepeultimii3ani
- declarareacifreideafaceripeultimii3ani
- asigurarearisculuiprofesional
-bilantuleconomicaprobatsiinregistrat la 31.12.2009, respectiv la 30.06.2010 (copiesemnatasistampilatapefiecarepagina)
- fisaprivindinformatiilefinanciare ? exercitiufinanciarpozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframediedeafaceripeultimii3 (trei) anisafiecelputin 10.600.000 lei. IncazulofertantilorcarefacdovadafaptuluicasuntI.M.M.acestindicatorsereducelajumatate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisadeexperientasimilaraaofertantului: olistacompleta a tuturor lucrarilorexecutateinultimii5 (cinci) ani- FormularulC 3O declaratie la care se anexeaza lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii si care vor contine valori, perioada si locul prestarilor, modul de indeplinirea obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se va completa Formularul 12E+tabel.(pentru proiectare)
- recomandaridinparteaaltorbeneficiari / clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantultrebuiesaprezintecelputinuncontractsimilarfinalizatinvaloaredecelputin5.300.000 RON. (insotit de procese verbale de receptie care sa faca dovada finalizarii contractului pe valoarea solicitatasI recomandarea beneficiarului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 13:30
Locul: Sala de sedinte din cadrul ABA.Crisuri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410044, Romania, Tel. 0259414896, Email: [email protected], Fax: 0359432750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.B.A.Crisuri
Adresa postala: Str. Ion Bogdan nr 35, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410125, Romania, Tel. 0259 442 033, Fax: 0359432750, Adresa internet (URL): www.apecrisuri.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 13:37