Licitatie Publica - AMENAJARE ZONA BLOCURI in zona de blocuri 3F, 4F, 5F, PR1, PR2, PR3, PR4, PR5,P18 Amplasamentul 8, STRADA UNIRII
Anunt de participare numarul 109799/18.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Baba, Tel. 021/351.10.92, Email: [email protected], Fax: 021/352.18.85, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE ZONA BLOCURI in zona de blocuri 3F, 4F, 5F, PR1, PR2, PR3, PR4, PR5, P18 Amplasamentul 8, STRADA UNIRII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Balotesti, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJARE ZONA BLOCURI in zona de blocuri 3F, 4F, 5F, PR1, PR2, PR3, PR4, PR5, P18 Amplasamentul 8, STRADA UNIRII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMENAJARE ZONA BLOCURI in zona de blocuri 3F, 4F, 5F, PR1, PR2, PR3, PR4, PR5, P18 Amplasamentul 8, STRADA UNIRII
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in valoare de 10.000 lei , Garantia de buna executie este in procent de 10 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind eligibilitatea??Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?, Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, Declaratie privind istoricul litigiilor, Cazier judiciar administrator, Cazier judiciar al companiei, Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, Copie dupa CUI, Certificatul constatator emis de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, Fisa de informatii generale si Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ce trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 1000000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, Fisa de informatii generale si Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ce trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 1000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
??Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, cu anexa aferenta continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Experienta similara: un contract de reabilitare/ modernizare alei /strazi a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 500.000 lei exclusiv TVA, Recomandari si procese verbale de receptie din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin trei recomandari din care cel putin una sa fie aferenta contractului prezentat, ,, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?, Declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: un contract de reabilitare/ modernizare alei /strazi a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 500.000 lei exclusiv TVA, Recomandari si procese verbale de receptie din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin trei recomandari din care cel putin una sa fie aferenta contractului prezentat, dovada ca dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de urmatoarele utilaje, mijloace de transport, mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului: 1 Cilindru compactor cu vibrator pentru terasament cu raport de inspectie >8 t , 2 Buldoexcavator sau incarcator frontal cu raport de inspectie, 4 Autobasculante sarcina utila minim 16 to , Laborator de incercari autorizat drumuri si poduri minim grad 2 , Pentru utilajelese vor prezenta rapoartele de inspectie (ICECON ? INSPECT sau echivalent); ? 1 manager de proiect , ?1 RTEin domeniul drumuri, ? 1 CQ in domeniul drumuri, ? 1 manager al sistemelor de management de mediu , ? 1 coordonator de securitate si sanatate al santierului,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Angajamente suplimentare (termen de plata)
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere:
4.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 14:00
Locul: Primaria BALOTESTI ?sala de sedinte, parter, adresa: Calea Bucuresti nr.89, sat Saftica, Com. Balotesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Balotesti - serviciul juridic
Adresa postala: Calea Bucuresti nr.89, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Tel. 021/3511092, Fax: 021/3511885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2010 18:47