Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare zona intersectie str. Marin Preda,str.Gradinitei, str.Primaverii si prelungire podet ovoidal, amonte comuna Cornu judetul Prahova


Anunt de participare numarul 98086/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Adresa postala: BDUL EROILOR NR.750, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107180, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA IANCU, Tel.0244 367461, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 367402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare zona intersectie str. Marin Preda, str.Gradinitei, str.Primaverii si prelungire podet ovoidal, amonte comuna Cornu judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Marin Preda, str.Gradinitei, str.Primaverii, com. Cornu - judet Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare zona intersectie str. Marin Preda, str.Gradinitei, str.Primaverii si prelungire podet ovoidal, amonte comuna Cornu judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 370, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122, lit. i) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 3.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform doc.atribuire respectiv contract lucrari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formular nr. 1 "Declaratie privind eligibilitatea"
-formular nr. 2 declaratie pe proprie raspundere.-certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat de inmatriculare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularul 3. "Informatii generale"
-media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari minim 1.000.000 lei
-bilanturile contabile pentru 2007, 2008, 2009-Formular 16 -Scrisoare de Bonitate Bancara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular nr. 5 + anexa "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"
-formular nr. 4 "Experienta similara".-procesele-verbale de receptie a lucr.+ recomandari
-formular 6 + anexa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operator economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului"
-certificate ISO 9001:2000;OHSAS 18001;ISO 14001-Dovada existentei laboratoarelor proprii sau a contractelor de colaborare (in copie legalizata) cu laboratoare autorizate
-Certificat emis de Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri-formular nr. 7
-formular nr.8 - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ;formularului nr.9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
proces repetitiv de reofertare conf.pretul ofertei (fara TVA).Licit.el.se desfasoara in doua runde succesive a cate o zi fiecare, intre ele existand o pauza de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 18:00
Locul: Primaria comunei Cornu, b-dul Eroilor, nr.750, com. Cornu - judet Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pot participa reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
conform documentatie atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Emile Zola, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA CORNU
Adresa postala: Primaria comunei Cornu, b-dul Eroilor, nr.750, Localitatea: Cornu, Cod postal: 107180, Romania, Tel.0244/367461, Email: [email protected], Fax: 0244367402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer