Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE ZONA NICOLAE IORGA?


Anunt de participare numarul 121706/23.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE ZONA NICOLAE IORGA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Slatina, zona Nicolae Iorga , judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de lucrari privind proiectul SV/1/1.1/CU/1/2/7 "Amenajare zona Nicolae Iorga"Cod SMIS 6764
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
45230000-8-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare zona Nicolae Iorga Cod SMIS 6764Documentatia de atribuire este disponibila in SEAPProiectul tehnic al lucrarii se poate descarca si acceand pagina de internethttp: //primariaslatina.ro/transfer/proiect_tehnic_Nicolae_Iorga_cod_SMIS_6764.zip
Valoarea estimata fara TVA: 8, 085, 023.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare ? in suma de 160.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA A contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene(Fondul European de Dezvoltare Regionala): 80, 35% - Buget de stat: 17, 65% - Buget local: 2, 00%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaCertificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor localeCazier fiscalCazier judiciar al societatiiCazier judiciar al administratoruluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generalePrezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2008, 2009 si 2010 (la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010)Prezentarea balantelor contabile de la finele anilor 2008, 2009 si 2010 (la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare.Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii-montaj (C+M) pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 16.000.000 lei. nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%. Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original si eliberate de banca cu maxim 15 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.500.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajatFisa de experienta similaraDeclaratie de securitate si sanatate in muncaDeclaratie de disponibilitate pentru personalul folosit in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/ conventie civilaDeclaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economicLista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrariiLista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, leasing sau inchiriere)Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to . Minim 3 (trei) autobasculante cu capacitate de 16 to.Minim 3 (trei) autobasculante cu capacitate mai mare de 20 to.Minim 3 autobetoniere cu capacitate de minim 9 mc fiecare Minim 3 (trei) echipamente tip buldoexcavator.Minim un incarcator frontal 3, 2 toMinim un excavator 1, 2 mc. Minim 3 (trei)pactoare pneu-tambur =12 to.Minim 2 (doua) echipamente vibrare beton.Minim 3 (trei) autogredere.Minim 1 (un) Autocamion pentru transport conducte Minim 2 (doua) pompe epuisment.Minim 3 (trei) seturi sisteme de sprijiniri santuri .Minim 1 (un) Echipament de foraj orizontal Minim 1 (un) Aparat de sudura PEHDMinim 1 (un) echipament de insamantat Minim 1 (una) masina de trasat marcaje rutiere Minim 2 (doua) autoutilitara transport persoane.Minim 1 (unu) laborator de drumuri grad II.? minim 1 (un) inginer constructor, ?minim 1 (un) inginer constructor, ?minim 1 (un) inginer structor, ?minim 1 (unu) inginer horticultor sau arhitect peisagist, ?minim 1 (unu) atestat RTE , ?minim 1 (un) atestat RTE , ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, ?Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) , ? Minim 2 (doi) sudori PEHD calificati si atestati ISCIR,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de constructii drumuri in valoare de minim 4.500.000, 00 lei fara TVA; Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de executie retele de apa in valoare de minim 550.000, 00 lei fara TVA; Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari de executie retele de canalizare in valoare de minim 1.500.000, 00 lei fara TVA; Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari amenajari spatii verzi in valoare de minim 280.000, 00 lei fara TVA Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract finalizat a unei experiente similare de executie lucrari amenajari locuri de joaca, in valoare de minim 70.000, 00 lei fara TVA;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
? Proceduri de implementare a temelor orizontale aferente obiectului contractului
10%
10
Descriere:
3.
? Planificara executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, detaliat si corelat cu durata de executie ofertata
10%
10
Descriere:
4.
? Durata garantiei acordata de catre producator/producatori, echipamentelor de joaca si produselor de mobilier urban, din Anexele A1-A7
20%
20
Descriere:
5.
? Perioada de service post garantie acordatade catre producator/producatori, echipamentelor de joaca si produselor de mobilier urban, din Anexele A1-A7
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.1148/14.12.2010 Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli de crestere Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana Sub domeniul "Centre urbane"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea "Documentatie si clatrificari" a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire, vor fi publicate pe site-ul www. e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare , la sectiunea "Documentatie si clarificari".Proiectul tehnic se poate descarca accesand si paginile : htpp: //primariaslatina.ro/transfer/proiect tehnic Nicolae Iorga cod SMIS 6764.zip
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2011 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer