Licitatie Publica - «AMENAJAREA TERENURILOR AFECTATE DE ALUNECARI IN ZONA VALEA GLODULUI -PIETRARI » - judetul DAMBOVITA
Anunt de participare numarul 103655/08.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia: ing. Cotruta Tania, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 121
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 121
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100245, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. 0244 /558 120, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«AMENAJAREATERENURILOR AFECTATEDEALUNECARIINZONA VALEA GLODULUI -PIETRARI » - judetul DAMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de executie lucrari «AMENAJAREATERENURILOR AFECTATEDEALUNECARIINZONA VALEA GLODULUI -PIETRARI » - judetul DAMBOVITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45232452-5-Lucrari de drenaj (Rev.2)
45232453-2-Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 549, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5500 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006;Certificate de atestare fiscalaANAF, pentru persoanele juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala;Certificatul de inregistrare (inmatriculare) emis de Oficiul Registrului Comertului ;Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in Fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 550000 lei, respectiv129570 euro. Curs leu/euro la21.06.2010 este 1 euro=4, 2448 lei;Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.05.2010;Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009 ;Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori : a) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >85%.Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Fisa / fise de informatii privind experienta similara: Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult 3 (trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie minim150000 lei ( fara TVA ), respectiv 35377 euro, realizata prin executarea unor lucrari similare cu cele licitate (Lucrarile similare reprezinta acele lucrari de constructii grupate in aceeasi subclasa elementara);Recomandari din partea altor beneficiari / clienti.Se vor prezenta minim 3(trei) recomandari;Prezentarea certificatelor de atestare ISO 9001 sau echivalent, OHSAS18001/1999 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent;Prezentarea certificatului de atestare in executia lucrarilor de I.F., conform Ordinului 239/23.03.2007 al Ministrului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea metodologiei de atestare a persoanelor juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de IF, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 260/18. IV. 2007, cu viza anuala in termen de valabilitate, sau aOrdinului nr. 182 din 19 februarie 2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat publicat in Monitorul Oficial nr. 223 din 7 aprilie 2009;Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Autoritatea contractanta solicita C.V. sicazierele judiciare ( emise cu maxim 6 luni inainte) pentru persoanele responsabile direct cuindeplinirea contractului, precumsi a altor specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 10:00
Locul: Sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor. Autoritatea contractanta organizeaza vizitarea amplasamentului in data de 14.07.2010 ora 10.00. Locul de intalnire este la sediul Unitatii de Administrare Dambovita, str. I.C. Bratianu nr. 175, Targoviste. Persoana de contact este d-l Plesea Ion, tel. 0723614384.Operatorii economici pot vizita amplasamentul si inainte si dupa aceasta data.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 10:52