Licitatie Publica - Amenajarea centrului de procesare din imobilul BNR Lipscani 25
Anunt de participare numarul 100541/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel. 0213130410, Email: [email protected], Fax: 0213127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Turlea, Tel. 0213130410 int. 3029 sau 2911, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Turlea, Tel. 0213130410 int. 3029 sau 2911, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0213130410 int. 3029 sau 2911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea centrului de procesare din imobilul BNR Lipscani 25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiile ofertate sunt grupate in:
- Lucrari (de constructii si de instalatii generale);
- Lucrari de instalatii speciale;
- Procurari de echipamete cu montaj;
- Procurari de ascensoare si platforme de ridicare, cu montaj;
- Procurari de usi speciale pentru trafic controlat, cu montaj;
- Procurari de usi de tezaur, cu montaj;Lucrarile urmaresc realizarea unui ansamblu functional conform schemei tehnologice specifica acestui gen de activitate, cu respectarea stricta a operatiunilor si specificatiilor tehnice esentiale pentru montarea echipamentelor de procesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
42512000-8-Instalatii de climatizare (Rev.2)
42961100-1-Sisteme de control al accesului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii, instalatii si echipamente, conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare -120000 lei, garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a lucrarilor.Incheiere Asigurare pentru toate riscurile, pe perioada contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor face lunar din surse proprii, ?baza atasamentelor verificate si semnate de beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile Art. 181
Persoana Juridica - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca domeniul de activitate a operatorului economic este efectuarea lucrarilor solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani
Declaratii privind cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantii vor prezentaatestare din partea Ministerului Culturii si Cultelor privind inscrierea firmei in Registrul agentilor economici autorizati de acest minister sa desfasoare activitati in legatura cu monumentele istorice si de arhitectura.
- Autorizatia va fi valabila cel putin pina la data terminarii lucrarilor.
- Ofertantii vor prezenta certificatele SR EN ISO 9001/2001 (sau echivalent), SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent), SR OHSAS 18001/2008 (sau echivalent), toate cu valabilitate cel putin pe toata perioada de executie a lucrarilor;
- De asemenea ofertantii trebuie sa prezinte si atestari privind agrementarea personalului de executie si control a calitatii lucrarilor licitate.- Se solicita ofertantilor lista cu lucrarile similare executate si receptionate ?ultimii 5 ani, de preferinta in sistemul bancar, din care cel putin una de minim 1.400.000 euro, cu recomandari ;
- Prezentarea de mostre de materiale: pardosela flotanta, plafon traforat, pereti despartitori din Al si sticla;
- Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic si functional
9%
Descriere:
3.
Perioada de garantie pentru lucrarile de constructii montaj
4%
Descriere:
4.
Perioada de garantie pentru produse
12%
Descriere:
5.
Termen de executie mai mic de 8(opt) luni
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 14:00
Locul: Bucuresti, str. Doamnei, 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor imputerniciti in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Caietele de sarcini, fisele si specificatiile tehnice si fisa de date sunt accesibile din SEAP, iar Planurile de executie, liste de cantitati pe categorii de lucrari, fise tehnice, documentatii de executie la nivel DEse pot ridica in baza unei imputerniciri de la sediul BNR din Str. Doamnei Nr 8 Bucuresti (Tel. 0213130410 int 3029 sau 2911)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Rom?ei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 15:31