Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajarea, extindere si modernizare cladire cinematograf ,, Modern pentru Teatrul ,,Anton Pann Rm. Valcea, proiectare si executie


Anunt de participare numarul 70016/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN VALCEA
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1-T, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR DEACONESCU, Tel.0250732901/103, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea, extindere si modernizare cladire cinematograf , , Modern pentru Teatrul , ,Anton Pann Rm. Valcea, proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: RamnicuValcea, str. Tudor Vladimirescu nr. 24
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizareaextinderii, modernizarii a fostei sali de cinematografpentru Teatrul Anton Pann
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212322-9 - Lucrari de constructii de teatre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executia lucrarii Amenajarea, extindere si modernizare cladire cinematograf , , Modern pentru Teatrul , ,Anton Pann Rm. Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 3, 572, 289.91RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de lucrari suplimentare care se vor suporta din capitolul Diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 35.723. Garantie de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : Bugetul propriu al Consiliului Judetean Valcea.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractarea conform art. 44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (original), valabil la data deschiderii ofertelor, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale valabile la data organizarii licitatiei, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil (copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2007 inregistrat la D.G.F.P.), Informatii generale; cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de referinta sa fie egala cu 10.716.869, 73 lei (2.737.317 euro; solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): valoarea acestui indicator se solicita sa fie mai mare de 30% sise va calcula in raport cu bilantul contabil la 31.12.2007, inregistrat la D.G.F.P; lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) : valoarea acestui indicator se solicita sa fie mai mare de 100% sise va calcula in raport cu bilantul contabil la 31.12.2007 inregistrat la D.G.F.P;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similara, completare formular anexat Recomandare privind calitatea lucrarilor executate vizata deInspectoratul de Stat in Constructii; Pentru lucrarea prezentata ca experienta similara se vor prezenta: contract de lucrari (proiectare executie) sau contract de lucrari si contract de servicii, proces verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului; prezentarea a cel putin 2recomandari din partea unor beneficiari; Prezentarea unui raport sau document constatator privind modulin care a fost indeplinit contractul de lucrari; Declaratie privind utilajele instalatiile, echipamentele tehnice; Contract/precontractcu un furnizor de servicii de salubrizare.Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform
legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii, mediului si sanatatii si securitatii in munca: Certificat ISO 9001 (sau echivalent) Managementulcalitatii;Certificat ISO 14001 (sau echivalent) Managementulmediului;Certificat OH SAS 18001 (sau echivalent) Managementul sanatatii si securitatii in munca; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii; Autorizatie emisa de MIRApentu montaj instalatie antiefractie si stins incediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de elaborare si executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Valcea, Ramnicu Valcea, strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, strada Stavropoleos, numarul 6, sector 3, Cod postal: 030084, Romania , Tel.021 3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021 3104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conditiile art.272 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare CONSILIUL JUDETEAN VILCEA
Adresa postala: municipiul Ramnicu Valcea, strada General Praporgescu nr. 1, judetul Valcea, cod postal :240182, Romania , Tel.0250732901/139 , Email: [email protected], Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250732901/139, Email: [email protected], Fax: 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 17:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer