Licitatie Publica - Amenajarea, extinderea si modernizarea Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea
Anunt de participare numarul 74156/25.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Oradea, Tel.0259.437000, 0259.436276, In atentia: Doina Romocea, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-taUnirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Primarie, Tel.0259-437000 int.269, In atentia: Maghiar Ioan si Bolos Marcel, Fax: 0259-440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: relatii cu publicul, cam.23, parter, In atentia: Mariana Demian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea, extinderea si modernizarea Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gradina Zoologica Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de amenajare, extindere si modernizare a Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45212120-3-Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1-elaborarea proiectului
2-executie lucrari conform proiect
Valoarea estimata fara TVA: 16, 208, 899RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare: 162000 ron;
-garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local+cofinantare de la Ministerul Mediului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data deschiderii ofertelor: Certificat DGFP [bugetul de stat], Certificattaxe si impozite locale [bugetullocal]
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale conform Formular anexat din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 3.000.000 RON;
-bilant contabil pe anii 2006, 2007 vizat si inregistrat de organele competente in domeniu si preliminat la 2008;
-raportintre cash-flow si valoarea estimata a investitiei de minim 2, 5% la data depunerii ofertei.Valoarea estimata a investitiei este valoarea cuprinsa in prezentul caietul de sarcini exprimata in lei RON, respectiv suma de 19.288.590, 28 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani (2004-2008)
-ultimii 5 ani, minim trei lucrari similare (in domeniul constructiilor si lucrarilor de infrastructura publica), a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 7.881.450 RON.-copiile xerox a contractelorfinalizate si declarate pentru a fi luate in calcul la indeplinirea conditiilor de mai sus, insotite de procesele verbale de receptie sirecomandarile din partea beneficiarilor, privind calitatea lucrarilor executate.
-Lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), -1 contract similar finalizat (similar - lucrari de proiectare realizate in domeniul constructiilor si lucrarilor de infrastructura publica), a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 133.800 Ronsi sa cuprinda toate etapele de proiectare, respectiv -PUD, expertiza tehnica, studiu geotehnic, PT , CS, DDE.
-copia xerox a contractului similar , procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului-Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
-Persoane cu experienta de minim doi ani, in domeniul proiectarii-2 persoane
- Persoana cu calificarea de biolog si medic veterinar, cu o experienta de minim cinci ani in domeniul activitatilor de cercetare/executie precum si in managementul animalelor aflate in captivitate- minim 2 persoana;
-inginer specializarea constructii civile, cu o vechime de minim 3 ani 2 persoane;
Sef santier 1 persoana
Sef santier adjunct 1 persoana;
Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de modernizare si amenajare a gradinii zoologice 1 persoana;
-minim 20 de persoane calificate si necalificate in domeniul executie lucrarilor de constructii
-Asigurareacu utilaje, echipamente, Informatii privind subcontractantii
ISO 14001:2005, ISO 9001:2001, OHSAS 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 12:00
Locul: La sediul Primariei Municipiului Oradea- sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi atasatape SEAP, incepand cu data publicarii anuntului de participare.conform art.40 din OUG 19/07.03.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiuli Oradea-Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.+4(0259)437000, Email: [email protected], Fax: +4(0259)440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 07:43