Licitatie Publica - Amenajarea Gradinii Publice
Anunt de participare numarul 43761/18.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Siret
Adresa postala: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Tablan, Tel.0230 280901, Email: [email protected], Fax: 0230 280624
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea Gradinii Publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Str. Sucevei FN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract presupune realizarea in limba romana a urmatoarelor documente: Elaborarea urmatoarelor documentatii: a. Studiu de fezabilitate;
b. Proiect tehnic si detalii de executie
c. Documentatii pentru obtinerea avizelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74252100-1-Servicii de amenajare peisagistica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea a 12 ha gradina publica
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 7000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau in copie, conform cu originalul, ori declaratia pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, valabil la data depunerii ofertelorCertificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale, in original sau in copie, conform cu originalul, ori declaratia pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent.Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) este mai mare sau egala cu 800.000 lei, echivalentul a 220.000 Euro - se tine cont de cursul BNR valabil in data transmiterii in SEAP a anuntului de participare (15.02.2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin virament RO24TREZ59624510220XXXXX, TREZORERIA SIRET, CF 4440985
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor sau imputernicitii acestora ( imputernicire sau procura).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+40) 21.311.80.92, Fax: (+40) 21.319.95.65, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Siret
Adresa postala: 28 Noiembrie nr.1, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Tel.0230280901, Email: [email protected], Fax: 0230280901, Adresa internet (URL): www.primariasiret.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2008 16:32