Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJAREA PARAULUI POCLOS PE RAZA MUNICIPIULUI TARGU MURES PENTRU APARAREA IMPOTRIVA INUNDATIILOR SI ECOLOGIZARE, JUDETUL MURES


Anunt de intentie numarul 21048/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel. +40 265260289, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
AMENAJAREA PARAULUI POCLOSPE RAZA MUNICIPIULUI TARGU MURES PENTRU APARAREA IMPOTRIVA INUNDATIILOR SI ECOLOGIZARE, JUDETUL MURES
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de livrare sau de executare : Administratiei Bazinale de Apa Mures, str. Koteles Samuel, nr 33, Targu Mures, jud. Mures,
Cod NUTS: RO125 - Mures
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
elaborarea unui studiu de fezabilitate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.03.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
procedura : licitatie deschisaCriteriul de atribuire : din punct de vedere economic
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69'1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ;Certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte;Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ;Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ;Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor);Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008-2010) a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 2.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane);Declaratie privind lista principalelor servicii efectuatein ultimii 3 ani;certificatISO9001 :2008 sau echivalent ; certificat ISO 14001 :2005 sau echivalent
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer