Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJAREA PARAULUI VALEA MARE IN LOCALITATEA VALENII LAPUSULUI, JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 97605/07.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COROIENI (PRIMARIA COMUNEI COROIENI MARAMURES)
Adresa postala: Loc. Coroieni , nr. 161 , jud. Maramures, Localitatea: Coroieni, Cod postal: 436127, Romania, Punct(e) de contact: GAVRIL ROPAN, Tel.0262 389311, Email: [email protected], Fax: 0262 389301, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiilor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJAREA PARAULUI VALEA MARE INLOCALITATEA VALENII LAPUSULUI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA VALENII LAPUSULUI, COMUNA COROIENI JUDETUL MARAMURES
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE AMENAJARE ALBIE SI PODETE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini care cuprinde piese srcise si piese desenate.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.05.2010 pana la 17.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ soc. de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul de 50 000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
60% FINATARE DIN FONDURI DE LA AGENTIA FONDULUI DE MEDIU40% COFINANTAREA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Cazier judiciar, Cazier fiscal, Certificat de atestare fiscala privind impozitele la stat si taxele locale, Fisa de informatii generale, Certificat privind insolventa, Certificat Constatattor emis de ORC, Certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale ale operatorului economic, Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele in drept, Fisa privind identificarea financiara, profitul net sa fie pozitiv, Scrisoare de confirmare pentru a realiza Cashflow de executie a lucrarii in valoare de 3.200.000 ron
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu 3.900.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor executate si in curs de executie in ultimii 5 ani, declaratie privind utilajele si instalatiile echipamenmtele tehnice, declaratie privind efectivele medii anuale, ISO 9001/2008, ISO 14001/2005, OHSAS18001/2004, ISO/IEC 27001/2005, SAASIQNET /SARC 8000/2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract de lucrari similare in valoare de cel putin 3.200.000 lei la care se adauga proces verbal de receptie la terminare/ finala, recomandare din partea beneficiarului1 responsabil tehnic cu executia RTE, 1 responsabil cu controlul calitatii CQ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de excutie
20%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
4.
garantia acordata lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COROIENI , STRADA PRINCIPALA NR. 161, JUDETUL MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSONALUL IMPUTERNICIT AL OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AMENAJAREA PARULUI VALEA MARE IN LOCALITATEA VALENII LAPUSULUI , COMUNA COROIENI , JUDETUL MARAMURES , PROIECT FINANTAT DIN FONDURI DE LA AGENTIA FONDULUI DE MEDIU
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR. 06 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STRADA DOROBANTILOR NR. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 3400, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COROIENI
Adresa postala: COROIENI NR. 161, Localitatea: COROIENI, Cod postal: 437125, Romania, Tel.0262389311, Email: [email protected], Fax: 0262389301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer