Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajarea parcului balnear si modernizarea si amenajarea salinelor exterioare in Statiunea balneoclimaterica Ocna Sibiului.


Anunt de participare numarul 79780/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ocna Sibiului
Adresa postala: str. Piata Traian nr.6, OCNA SIBIULUI, jud. SIBIU, Localitatea: Ocna Sibiului, Cod postal: 555600, Romania, Punct(e) de contact: Ciocoiu Constantin, Tel.0269/541301, Email: [email protected], Fax: 0269/541302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea parcului balnear si modernizarea si amenajarea salinelor exterioare in Statiunea balneoclimaterica Ocna Sibiului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Ocna Sibiului, judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Drumuri, alei, parcare, imprejmuire, amenajare lacuri sarate, retele exterioare apa, canalizare, electrice in Statiunea Ocna Sibiului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati principale:
Drumuri, alei3 695 m
Parcare13 000 mp
Imprejmuire zona agrement2 200 m
Spatii de odihna si recreere10 buc
Spatii de joaca pentru copii100 mp
Amenajare maluri lacuri sarate6 500 mp
Platforma dusuri30 mp
Grupuri sanitare3 buc
Regularizare parau sarat420 m
Retele exterioare de apa1 029 m
Retele exterioare de canalizare720 m
Retele electrice exterioare5 665 m
Procurare si montaj utilaje tehnologice si dotari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara in original (conform Formularului 4), pentru suma de 100 000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: buget de stat si buget local.Plata se efectueaza in RON.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta va cuprinde un acord de asociere preliminara care va fi legalizat la solicitarea Autoritatii contractante.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si date conform Fisei de date a achizitiei :
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratii privind calitatea de participant;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
Cazier judiciar pentru administratorii legali ai firmei ofertante;
Persoane juridice/fizice romane : Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, respectiv certificatul de inregistrare;
Istoricul litigiilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si date conform Fisei de date a achizitiei :
Informatii generale;
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2006, 2007 si 2008;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim8 000 000 Euro.
Estimare a fluxului de numerar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si date conform Fisei de date a achizitiei:
Resurse umane si structura managementului ;
Informatii privind dotarile specifice;
Informatii privind subcontractantii/ asociatii;
Fisa experienta similara : Se solicita ofertantului realizarea, in ultimii 5 ani a trei lucrari de natura si complexitate similara, cu o valoare totala de minim1 500 000 euro;
Standarde de asigurare a calitatii : ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 , pentru lucrari de natura similara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 14:00
Locul: Primaria orasului Ocna Sibiului, str. Piata Traian nr.6, judetul Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu Art. 40, alin 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta din motive tehnice nu poate atasa documentatia de atribuire in SEAP. Autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care va inainta o solicitare in acest sens, gratuit, documentatia de atribuire, pe suport de hartie, de la sediul autoritatii contractante sau prin posta cu plata cheltuielilor de expediere suportate de catre operatorul economic solicitant..
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Strada I.C. Bratianu nr. 1., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+40) 258.81.02.89, Fax: (+40) 258.81.02.86, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer