Licitatie Publica - Amenajarea si intretinerea spatiilor verzi din municipiul Arad
Anunt de participare numarul 82478/21.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: d-nei Irimia Rodica, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL EDILITAR, Tel.0257/281850 INT 132, In atentia: IRIMIA RODICA, Fax: 0257/255818, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL EDILITAR, Tel.0257/281850 INT 132, In atentia: IRIMIA RODICA, Fax: 0257/255818, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: CAMERA 5 REGISTRATURA GENERALA, Tel.0257/281850 INT 103, In atentia: IRIMIA RODICA, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea si intretinereaspatiilor verzi din municipiul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de amenajare si intretinere a spatiilorverzi din municipiul Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare si suplimentare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata /operatorii economici ale caror oferte vor fi declaratecastigatoarein urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica, conform art.122.lit.j.din OUG 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 966, 387 si 29, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
NEG FARA PUBart.122.lit.j.din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie de 5% din valoarea fiecarui contract incheiat fara TVAgarantia de participare 2300 ron/lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A,
-declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181-Formular 12B
-declaratie pe propria raspundere privind taxele si impozitele locale - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu HG 2269/09.12.2004) care sa ateste ca firma ofertanta nuinregistreazadatorii, sau acestea sunt reesalonate, valabile la data depunerii ofertelor sau orice alte formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Original) valabil la datadeschiderii ofertelor.
-copie certificat de inregistrare la Registrul Comertului sau orice alt document echivalent, ca persoana fizica sau juridica.
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru deschiderea pe teritoriul Romaniei a unui cont
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilant contabil la 31.12.2008 sau orice alte documente echivalente din tara in care ofertantul isi are sediul din care sa reiasa cifra de afaceri.
2.fisa de informatii generale Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani financiari rezultata din activitatea aferenta obiectului contractului, trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 lei pentru toate loturile, respectiv 400.000 lei /obiectiv.Aceasta conditie este eliminatorie pentru toti ofertantii care nu se incadreaza in cifra de afaceri solicitata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Recomandari
3.Resurse umane4.Resurse tehnice
5.Standarde de asigurare a calitatii6.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista principalelor servicii din ultimii 3 ani-Formular 12ESe va prezenta dovada executarii de lucrari similare in valoare de 2.000.000 lei cumulat din maxim 3 contracte, pentru toate loturile , respectiv 400.000 lei/obiectiv.Se vor prezentaminim 2 recomandari din partea beneficiarilordeserviciisimilareNota: Nu se accepta firme in curs de certificare , deoarece neprezentarea documentului determina eliminarea operatoruluiISO 9001/2001 pentru activitatea de amenajare si intretinere spatii verzi se vor prezenta copii legalizate dupa certificate( ofertantul va avea asupra lui si originalul ISO 14001/2005- se va prezenta copie legalizatadupa certificat ( ofertantul va avea asupra lui si originalul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
65
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 10:30
Locul: Primaria Municipiului Arad, Cam 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.3 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PTA TEPES VODA, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850 INT 234, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 08:23