Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajarea si intretinerea zonelor verzi in municipiul Alba Iulia


Anunt de participare numarul 137227/07.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN BUZGURE, Tel. +40 0258811993, Email: [email protected], Fax: +40 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea si intretinerea zonelor verzi in municipiul Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza incheierea a 4 contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte avand durata de un an. Valoare maxima estimata fara TVA pentru fiecare lot : lot 1:7.873.890, 02 lei, lot 2:6.521.645, 84 lei, lot 3:6.116.741, 28 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJAREA SI INTRETINEREA ZONELOR VERZI IN MUNICIPIUL ALBA IULIA.LOT 1: ZONA 1- INTERIOR CETATE, CUPRINSA INTRE: STR.N.BALCESCU. STR.OCTAVAN GOGA, B-DUL INCORONARII, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, STR.AUREL VLAICU, STR.GEMINA.LOT 2: ZONA 2- ZONA CUPRINSA INTRE: STR.LALELELOR, B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, STR.HOREA, STR.CALEA MOTIILOR PANA IN STR.T.VLADIMIRESCU, B-DUL REPUBLICII, B-DUL REVOLUTIEI 1989, STR.DETUNATA.LOT 3: ZONA 3- ZONA CUPRINSA INTRE: STR. ALEXANDRU IOAN CUZA, STR.TUDOR VLADIMIRESCU, STR.N.BALCESCU, STR.O.GOGA, B-DUL INCORONARII, CARTIER LA RECEA, STR.REGIMENTUL V VANATORI, PANA LA SOSEAUA DE CENTURA.Cantitatile minime si maxime se regasesc in anexele 16A la Formularul de oferta pentru fiecare lot in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent ce poate fi incheiat in baza acordului cadru sunt specificate in Anexa B a acestei fise de date, pentru fiecare lot in parte.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit : Se estimeaza ca vor fi atribuite contracte subsecvente avand valori egale, dupa cum urmeaza: Lotul I :1.968.472, 55 lei/an, fara TVA, Lotul II: 1.630.411, 46 lei/an, fara TVA, Lotul III: 1.529.185, 32lei/an, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 512, 277.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1:80.000 lei, Lot 2:70.000 lei, Lot 3:65.000 leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, cont RO89TREZ0025006XXX000175. autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, iar in cazul in care Consiliul va respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare urmatoarele sume: Lotul 1:11.563, 88 lei.Lotul II: 10.211, 64 lei.Lotul III: 9.806, 74 lei. garantia de buna executie este de 10 % din valoarea maxima a contractului subsecvent acceptat fara TVA. modul de constituire : ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;? prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie , cu respectarea art.90, alin.(3) din HG 925/2006; ''Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3 ? incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr. 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4(In cazul unei asocieri, fiecare asociati trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 52. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: Completare si prezentare Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL 6. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5 - Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: completare si prezentare-Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate in anexa la formularul nr.7 din documentatia de atribuire. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etc.Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare precum si orice alt document considerat edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine: Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim: Lotul 1:2.000.000 lei, Lotul 2:1.700.000 lei, Lotul 3:1.600.000 lei. Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1euro = 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Pentru demonstrarea experientei similare , operatorii economici vor prezenta contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani , a carui valoare sa fie minim: -1.900.000 lei, fara TVA ? pentru lotul 1; -1.600.000 lei, fara TVA ? pentru lotul 2; -1.500.000 lei, fara TVA ? pentru lotul 3, insotite de recomandari din partea beneficiarilor, precum si de procesele verbale de receptie. Valoarea impusa poate fi demonstrata prin cumularea valorica a maxim 3 contracte similare.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat.
?Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului?: -un sef de punct de lucru care sa coordoneze activitatea licentiat in Horticultura, specializarea peisagistica sau inginer horticol. - personal muncitor constituit in minim 2 formatii de lucru pentru a putea lucra simultan pe 2 amplasamente diferite.
Declaratie privind echipamentele tehnice. Ofertantul va prezenta dotarea cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Declaratia privind subcontractantii si specializarea acestora (daca e cazul) precum si acordurile de subcontractare.
Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicare
Certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privindcertificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/doveziconfirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37999/22.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 11:00
Locul: Primaria Alba Iulia , Strada calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti aiofertantilor, membrii comisieide evaluare, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2, alin.1. lit. b din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria Alba Iulia
Adresa postala: strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel. +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer