Licitatie Publica - amenajarea si mansardarea sediului politiei Calafat
Anunt de participare numarul 46151/12.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ
Adresa postala: STRADA VULTURI , NR. 9, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200688, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL DE LOGISTICA, Tel.0251598115, In atentia: DAN CATALIN, Email: [email protected], Fax: 0251598115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
amenajarea si mansardarea sediului politiei Calafat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI CALAFAT, JUD. DOLJ
STR. AI CUZA , NR.2A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- LUCRARI DE CONSTRUCTII(REFUNCTIONALIZARE SI MANSARDARE)
- LUCRARI DE FINISARE INTERIOARE SI EXTERIOARE A CONSTRUCTIILOR
- LUCRARI DE INSTALARE DE ECHIPAMENTE SANITARE
- LUCRARI DE INSTALATII ELECTRICE
- LIVRARE SI INSTALARE DE USI, FERESTRE SI ELEMENTE CONEXE
- RECONDITIONARE INSTALATII DE INCALZIRE
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
50721000-5-Reconditionarea instalatiilor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 500 LEI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE- GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE SUB SEMNATURA PRIVATACONDITII: INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT INCLUSIV CELE LOCALE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane:
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte domeniile de activitate ale operatorului economic (original sau copie legalizata), valabile la data deschiderii ofertelor
Persoane juridice /fizice straine:
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b)Bilanturile contabile in copie semnata si stampilata pefiecare pagina pentru anul 2006 si 2007 semestrul I.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 10), daca este cazul, insotita si de acordurile de subcontractare;
- subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 3Dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii :
a) Ofertantii vor prezenta obligatoriu : - manualul calitatii, certificatul ISO 9001, sau certificatul ISO 9002 ;
- la solicitarea comisiei se va prezenta originalul manualului calitatii.
Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 9)Recomandarea din partea altor beneficiari ai lucrarilor (Formularul 11) care sa precizeze urmatoarele aspecte : a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate :
neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului ;
receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului .
Conducerea propusa pentru executia lucrarii se va prezenta conform formularului 12.Se solicita CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului , precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului .Resursele umane (personal muncitor) necesare ofertantului pentru executia lucrarilor de constructii-montaj, se vor prezenta in anexa la documentele de capabilitate semnata de ofertant.Autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe categorii de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
134507/10.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI SE OBTINE IN URMA UNEI SOLICITARI SCRISECONTRA SUMEI DE 400 LEI CE SE VA ACHITA IN NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 10:30
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA, CRAIOVA STR. VULTURI NR.9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI AVAND ASUPRA LOR IMPUTERNICIREA SI CARTEA/BULETINUL DE IDENTITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SETOCR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BVD. NICOLAE TITULESCU NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei privind achizitiile publice in vigoare: OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, HG 925/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI DOLJ, SERVICIUL DE LOGISTICA
Adresa postala: STR. VULTURI . NR. 9, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200688, Romania, Tel.0251-598115, Email: [email protected], Fax: 0251-598115
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 14:03