Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Amenajarea si reabilitarea Unitatii de Asistenta Medico Sociala Mihaileni, comuna Mihaileni


Anunt de participare numarul 96404/18.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Voda, Tel.0231/514712, int.5125, 4111, 4141, In atentia: d-nei director Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Amenajarea si reabilitarea Unitatii de Asistenta Medico Sociala Mihaileni, comuna Mihaileni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cod SMIS: 4610Locatia lucrarii: Comuna Mihaileni, Jud. Botosani
Locul executarii lucrarii: Comuna Mihaileni, Jud. Botosani, Regiunea Nord-Est, Romania
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vor fi intreprinse urmatoare categorii de lucrari:
1. Interventii la constructiile existente (corpurile C1 si C2)
2. Solutia propusa la constructiile existente (corpurile C1 si C2)
3. Extindere constructie
4. Realizarea utilitatilor
5. Amenajari incinta6. Dotari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a obiectivului Amenajarea si reabilitarea Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Mihaileni, jud. Botosani, conform Caiet de Sarcini, Liste de Cantitati si Planse, ce fac parte integranta din Proiectul Tehnic elaborat pentru acest obiectiv.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 385, 956RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 lei. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Programul Operational Regional 2007-2013 - Axa prioritara 3 , ,Imbunatatirea infrastructurii sociale.2. buget local;3. fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 12A (Declaratie privind eligibilitatea);Formularul nr. 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006);Formularul nr.12C(Declartie privind calitatea de participant la procedura);Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare eliberat de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor in copie;Se va atasa in original sau copie legalizata Certificat constatator eliberat de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate ca si obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara- bilanturi contabile vizate de administratia financiara insotite de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008;
- Ofertantul, prin prezentarea bilantului contabil si, dupa caz, a declaratiei pe propria raspundere, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi la datele mentionate.
2. - se solicita completarea Anexei nr.2 informatii generale;
- se solicita Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani din lucrarile de constructii.
- Informatii privind sustinerea financiara-
Este permisa demonstrarea situatiei economice si financiare a ofertantului prin invocarea sustinerii acordate de o alta persoana.In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament conform art. 111 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Persoana care acorda sustinerea respectiva, va trebui sa prezinte Formularul 12ADECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei. Se va declara cifra de afaceri pe anii 2006, 2007 si 2008 din constructii.Valorile vor fi exprimate in lei.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte Anexa nr. 2. Totodata, cerinta privind cifra de afaceri mentionata, poate fi indeplinita prin cumul de grupul de asociati .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind personalul tehnic;
-Informatii privind dotarile specifice, -Informatii privind programarea lucrarilor,
-Informatii privind subcontractanti / asociatii, -Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani, -se solicita prezentarea unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor.-Fisa de informatii privind experienta similara -cel putin un contract similar insotit de un proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, termen de executie si principalele tipuri de lucrari si o recomandare cu viza ISC, document constatator cf.HG.nr.925/2006
-Standarde de asigurarea calitatii, de protectia mediului si de protectia muncii - ISO 9001/echiv, ISO 14001/echiv, OHSAS 18001/echiv.- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in vigoare-Formular 12J.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj calitativ
20%
Descriere:
3.
Punctaj tehnic
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2267
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 , ,Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2 - , ,Reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale;
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.19/2009 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.Documentatia de atribuire se ridica gratuit pe suport magnetic-CD de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.411, 414.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231515020, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2010 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer