Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJAREA SI RECOMPARTIMENTAREA CLADIRII ANEXA A CANTINEI C N F P P P Rasnov


Anunt de participare numarul 29498/23.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL NATIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A PERSONALULUI PROPRIU DIN CADRUL ANOFM RASNOV
Adresa postala: BRASOV, RASNOV, STR. CAMPULUI, NR.1, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: FLOREA PAUN, Tel.0268230711, Email: [email protected], Fax: 0268231355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: formare profesionala a personalului propriu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJAREA SI RECOMPARTIMENTAREA CLADIRII ANEXA A CANTINEI C N F P P P Rasnov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Rasnov, str. Campului Nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea, recompartimentarea si mansardarea cladirii anexa a cantinei institutiei ( subsol + parter ). Subsolul va avea destinatia de spatiu de depozitare, parterul va fi spatiu pentru gararea a patru autovehicule iar mansarda va avea destinatia de spatiu de cazare si va fi organizata sub forma a trei apartamente cu doua bucatarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru amenajarea si recompartimentarea unei cladiri
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in cuantum de 4000 EuroGarantia de buna executie- vezi documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale de stat pe anul 2007 Plata se va face cu Ordin de plata in contul de trezorerie al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat la notariat prezentat inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate, - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata, etc. ( vezi Documentatia de atribuire )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara: - bilantul pe anul 2006 - informatii privind cifra medie de afaceri, etc, (vezi documentatia de atribuire)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare in ultimii doi ani Declaratie privind personalul tehnic Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia si montarea produselor, etc. (vezi documentatia de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 10:00
Locul: Rasnov, str. Campukui Nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele trebuie sa prezinte documente ca sunt imputernicite sa reprezinte firmele participante la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini se pot obtine de la sediul institutiei sau prin e-mail
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: www.cnsc.ro , Localitatea: : Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Fax: 0213118095, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE CONFORM ART. 272 din OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Adresa postala: Rasnov, str. Campului, Nr. 1 , jud. Brasov , Localitatea: Rasnov , Cod postal: 505400 , Romania , Tel.0268230711 , Email: [email protected] , Fax: 0723252487, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel.0268230711, Email: [email protected], Fax: 0723252487
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 21:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer