Licitatie Publica - AMENAJAREA TERENULUI INTRE KM 7 SI KM 8 - CALEA CARANSEBESULUI , DN 58 , MUNICIPIUL RESITA
Anunt de participare numarul 37385/29.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: LOTOROSANU AUGUSTINA, Tel.0255 216627, Email: [email protected], Fax: 0255 216627, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJAREA TERENULUI INTRE KM 7 SI KM 8 - CALEA CARANSEBESULUI , DN 58 , MUNICIPIUL RESITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL RESITACALEA CARANSEBESULUI , DN 58 , INTRE KM 7 SI KM 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE (PROIECT TEHNIC , DETALII DE EXECUTIE) , ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA UNUI AMPLASAMENT CU SUPRAFATA PLANA . RIDICAREA UNUI SISTEM DE 4 BARAJE DE INALTIME MICA , PERPENDICULARE PE FIRUL VAII . IN SPATELE SISTEMULUI DE BARAJE SE VA REALIZA UMPLEREA CU PAMANT PRIN OPERATII SUCCESIVE DE UMPLERE SI COMPACTARE .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112441-8 - Lucrari de taluzare (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMENAJAREA TERENULUI INTRE KM 7 SI KM 8 - CALEA CARANSEBESULUI , DN 58 , MUNICIPIUL RESITA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 22000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERTA COMUNA . ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA , CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL , CERTIFICAT EMIS DE O.R.C. ATAT PENTRU PROIECTANT CAT SI PENTRU EXECUTANT .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURILE DIN ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 4.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SI EXPERIENTA SIMILARA : IN ULTIMII 3 ANI PENTRU PARTEA DE PROIECTARE ;IN ULTIMII 5 ANI PENTRU PARTEA DE EXECUTIE ;INFORMATII DESPRE PERSONALUL DE SPECIALITATE (RESPONSABIL CU CALITATEA);INFORMATII DESPRE DOTAREA TEHNICA ;ALTE DOCUMENTE SPECIFICATE IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI SI IN CAIETUL DE SARCINI ;DOSARUL DE PREZENTARE A SISTEMULUI PROPRIU DE CONDUCERE SI ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL VA FACE DOVADA INCHEIERII SI INDEPLINIRII IN ULTIMII 5 ANI A UNUI CONTRACT SIMILAR SAU A MAI MULTOR CONTRACTE SIMILARE A CAROR VALOARE CUMULATA SA AIBA O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT O VALOARE MINIMA IMPUSA DE 1.000.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 41 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASIERIA PRIMARIEI MUNICIPIULUI RESITA , CORPUL II SAU IN CONTUL RO 72 TREZ 1815006XXX000150
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2007 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA , P-TA 1 DEC 1918 , NR 1A , CORPUL I , ETAJUL I , SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR , CEL MULT DOUA PERSOANE DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: P-TA TEPES VODA , NR 2A, Localitatea: TIMSOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498 054, Fax: 0256 498 092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA - COMPARTIMENTUL JURIDIC SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: P-TA 1 DEC 1918 , NR 1A, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255 213 278, Fax: 0255 213 278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 09:51