Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajarea terenurilor alunecate in zona localitatii Brates-Bala, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 37158/24.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: Ing.Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: Ing.Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DunareOlt
Adresa postala: str. Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0251-429177, In atentia: Ing.Nica Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251-429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajarea terenurilor alunecate in zona localitatii Brates-Bala, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bala, judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea suprafetei de 226 ha terenuri afectate de alunecari, amplasate pe versantii despaduriti ai vailor Pojoratu, Limpedea, Plopu, Iupca, versanti afectati de importante procese de degradare prin alunecari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.1)
45111240-2-Lucrari de drenare a solului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 180, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata maxim 5. Durata de executie a contractului 30 septembrie 2008, termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligib.-Decl. priv. neincadr. in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006 -Certif. de atest.Fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.plata impoz.si taxe.catre stat, si a contrib.pt.asig. soc.de stat la 31.10.07.-Certif.fisc.priv.plata impoz.si taxe.locale.CV si Caziere judiciare, asgurare cash-flow>35%din val.ofertei - Pers.Jurid./fiz. Rom.-Certif. constat. emis de O.R.C de pe langa C.C.I.-Certif. de inmatric. la Camera de Comert- ord.30/1998 lucr.IF Pers. jurid./fiz. straine: -Doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din pct. de ved. profes.-Se vor prez. toate certif.. si form. solicitate in Fisa de date a achiz. si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.000.000 lei -Bilantul contabil de la31.12.2006 vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.09.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.priv.calitatea de participant la procedura -Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Decl.priv.efect.med.anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara 200.000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AL- C 2.142542700189
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 10:00
Locul: sediul ANIF-RA RA Sucursala teritoriala Dunare Olt, str. Nicolae Romanesu nr. 39, Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DA SAPARD: Masura 2.1 Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale. Submasura de infrastructura de prevenire si protectie impotriva inundatiilor
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: --, Romania, Tel.0251417084, Fax: 0251415751
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
30 zile de la data primirii dosarului achizitiei publice de la autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer