Licitatie Publica - AMENAJARI TIMP FRIGUROS
Anunt de participare (utilitati) numarul 92130/09.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CORNEANU, Tel.0244-405350; 0244-405001, Email: [email protected], Fax: 0244-405354; 0244-405004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA - SDEE Buzau
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: George IONESCU, Tel.0238-405.330, Email: [email protected], Fax: 0238-405.944
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA - SDEE Buzau
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: George IONESCU, Tel.0238-405.330, Email: [email protected], Fax: 0238-405.944
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA - SDEE Buzau
Adresa postala: str.Maresal Averescu nr.3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: George IONESCU, Tel.0238-405.330, Email: [email protected], Fax: 0238-405.944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AMENAJARITIMPFRIGUROS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Buzau
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii : bransamente apa-canal, instalatii sanitare, placari gresie-faianta, tamplarie lemn, finisaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de intretinere si reparatii constructii
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :1.500, 00 lei ( 750, 00 lei pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala.
5. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind situatia financiara.
Bilantul contabil la 31.12.2008
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular B4)
2. Anexa la formularul B4-Recomandari din partea altor beneficiari privind principalele lucrari similare executate
3. Formular B3-Experienta similara privind executia cel putin a unei lucrari similare cu o valoare de 90.000 lei.(Se va anexa copie dupa contract insotita de recomandarea aferenta)
4. Formular B5-Declaratie privind asigurarea (se va preciza : in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.
5. Formular B6-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (insotita de CV pentru cadrele de conducere).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2009 11:00
Locul: la sediul organizatorului, str. Maresal Averescu nr.3, BUZAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, in conformitate cu prevederile art.II, pct.5, alin.2) si 3) din OUG nr.19/2009, documentatia se pune la dispozitie gratuit si se poate ridica de la sediul organizatorului (Buzau, str. Maresal Averescu nr.3)dupa transmiterea scrisorii de intentie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-522.445, Email: [email protected], Fax: 0244-522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic al SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA
Adresa postala: str. Marasesti nr.44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Tel.0244-40.5001, Email: [email protected], Fax: 0244-40.5004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 19:45