Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajari interioare, reabilitare si mansardare constructie existenta in vederea realizarii Centrului Social de urgenta, strada Dragos Voda. nr. 36-38, loc Cluj - Napoca, jud Cluj ''


Anunt de intentie numarul 18401/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA
Adresa postala:  STRADA PIATA UNIRII NR.1, JUDETUL CLUJ, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Punct(e) de contact:  AUREL MOCAN, Tel. 0728137363, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264596030, INT 3052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Amenajari interioare, reabilitare si mansardare constructie existenta in vederea realizarii Centrului Social de urgenta, strada Dragos Voda. nr. 36-38, loc Cluj - Napoca, jud Cluj ''
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Cluj - Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
proiectare si executie
Valoarea estimata fara TVA: 518, 380RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.12.2010
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
NU ESTE CAZUL
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si finantare buget de stat prin bugetul alocat MMFES
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: WWW.MFINANTE.RO
Legislatia in domeniul protectiei mediului: WWW.GNM.RO
Protectia muncii si conditii de munca: WWW.INSPECTMUN.RO
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer