Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajari la coronamentul digurilor de aparare mal drept, mal stang al raului Somes intre granita cu Ungaria si limita intravilan Satu Mare - tronson Satu Mare-Vetis


Anunt de participare numarul 120485/02.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Manoliu Mihaela, Tel. 0261 807517, Email:  [email protected], Fax:  0261 807510, Adresa internet (URL):  http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajari la coronamentul digurilor de aparare mal drept, mal stang al raului Somes intre granita cu Ungaria si limita intravilan Satu Mare - tronson Satu Mare-Vetis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Coronamentul digurilor de aparare mal drept, mal stang al raului Somes intre granita cu Ungaria si limita intravilan Satu Mare - tronson Satu Mare-Vetis
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea unor piste pentru biciclisi pe coronamentul digurilor de aparare, mal drept si mal stang al raului Somes intre granita cu Ungaria si limita intravilan Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233162-2 - Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se doreste executarea a 18 km de pista pentru biciclisti conform proiectului tehnic si a documentatiei de atribuire.In cazul in care va exista posibilitatea de a finanta executia de noi lucrari similare, atunci autoritatea contractanta isi propune sa achizitioneze ulterior (in conformitate cu prevederile art.122 lit.j din OUG 34/2006 actualizata) lucrari de executie a inca max. 8 km de pista pentru bicilisti in functie de sumele alocate.
Valoarea estimata pentru executia celor 18 km de pista pentru bicilisti este de 6.376.777 lei fara TVA si la aceasta valoare se vor raporta valorile propunerilor financiare ofertate.
Valoarea de 9.210.900 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata determinata prin luarea in considerare inclusiv a lucrarilor similare care pot fi achizitionate ulterior (18km + 8km).
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 376, 777 si 9, 210, 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
Executie a inca max. 8 km de pista pt. bicilisti conform art.122 lit.j din OUG 34/2006 actualizata.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000 lei si garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013 [CBC HURO 2007-20013] si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura; d)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; e)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Formularul de informatii generale; b) Bilantul la 31.12.2008 avizat MFP; c) Bilantul la 31.12.2009 inregistrat la ORC; d) Balantele la 31.12.2008 si 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri (cumulata) pe anii2008 si 2009 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de drumuri) sa fie de cel putin 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara; b)Resurse tehnice; c)Resurse umane; d)Standarde de asigurare a calitatii; e)Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantii vor prezenta un tabel in care vor fi prezentate contract/contracte de lucrari de constructii drumuri in valoare cumulata de 6.000.000 lei fara TVA, insotit de copii ale contractului/contractelor si de copii ale procesului/ proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor in conformitate cu legislatia in vigoare; b)Ofertantii vor asigura min. 3 buc.: screper 10, 7-15, 3mc; autogreder pana la 175cp; buldozer pe senile 65-80cp; buldozer pe senile 81-180cp; excavator pe pneuri motor termic 0, 21-0, 39mc; compactor static autopropulsat cu rulouri r8-14 de 14tf; placa vibratoare cu motor ardere interna sub 10cp 650-700kgf; repartizator finisor mixturi asfaltice cu motor termic 65cp; perie mec.pt curatat fundatii drumuri 6 cp; incarc. frontal pe pneuri pana la 2, 6-3, 9; autocisterna cu dispozitiv de strop. cu 5-8t; min. 1 buc. statie de preparare a mixturilor asfaltice si un laboratorde grad II cu domeniu de activitate drumuri; c) Ofertantii vor asigura un Responsabil tehnic cu executia atestat in constructii drumuri domeniul II si un sef santier inginer constructor. Ofertantii trebuie sa detina atestat ANRE tip C2; d)Ofertantii vor prezenta dovada implementarii sistemului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde: 1 runda. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013 [CBC HURO 2007-20013]
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261 807542, Email:  [email protected], Fax:  0261 807510, Adresa internet (URL):  www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer