Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajari pentru evacuarea apelor de infiltratii si reamplasare camera centrala termica la cladire statie Suceava ( proiectare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 95142/01.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Amenajari pentru evacuarea apelor de infiltratii si reamplasare camera centrala termica la cladire statie Suceava ( proiectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia electrica de transformare 400/220/110/20 KV Suceava, DN2
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie de proiectare inclusiv prestari servicii de asistenta tehnica in toate fazele executiei lucrarilor care fac obiectul proiectului "Amenajari pentru evacuarea apelor de infiltratii si reamplasare camera centrala termica la cladire statie Suceava"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) intocmire documentatie: expertiza tehnica; documentatie de avizare a lucrarilor de interventie; Proiect tehnic + Caiet de sarcini, inclusiv DTAC; Detalii de executie; As-built precum si intocmire si completare documentatie: studiu topografic; studiu geotehnic
b) prestari servicii de asistenta tehnica in toate fazele executiei lucrarilor care fac obiectul proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 600 lei, fara TVA, valabila pana in data de 21.05.2010; garantia de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl privind sit pers a operat ec- form2 (atasat: certific constat privind indepl oblig exig de plata a impozit si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic -formulare tip elib de autorit compet din tara in care operatorul economiceste rezident originale sau copii legalizate, lizibile, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economoc , valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii.
-Informatii generale - formularul nr. 3.
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1.Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC din care sa rez.ca ofert nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
c) Autorizatie de proiectare elab de ISCIR-INSPECT IT (conf PT C9-2003, anexa I si PT C11-2003) - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.2) Pentru persoane fizice/juridice straine: Doc edificat care dovedeasc o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica conf cu prevederile legale din tara in care ofert este stabilit si doc. de la pct 1-c.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificareapersonalului de conducere precum siale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii membriiechipei de proiect pe specialitati si seful de proiect (inclusiv: ingineri pe specialitati, arhitect , inclusiv topometru, geotehnician, expert tehnic si verificatori tehnici de proiecte atestati de MLPTL -independenti de organizatia prestatoare).
-documentele de autorizare pentru: expert tehnic si verificatori de proiecte, atestati, in conditiile legii de catre organismele in drept pentru partea de constructii si pentru partea de montaj instalatii tehnologice privind fiecare cerinta prevazuta in tema de proiectare.
-copii dupa diplomele de studii pentru proiectantii de specialitate: arhitect, ingineri pe specialitati.
2-informatii privind partea din contractul de serviciipe care ofertantul are, eventual, intentiasa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora.3-o lista, cu minim un contract de servicii de proiectare similare, propriu, efectuat in ultimii 3 ani, continandtoate serviciile enumeratein graficul fizic si valoric de elaborare siinformatii cu privire la: obiectul si numarul contractului similar, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati insotita de copie dupa paginile din contract care contin informatiile solicitate (prima si ultima pagina) si copie dupa procesul verbal de predare a documentatiilor la beneficiari.
-minim o recomandare sau un certificat emis conform art. 97^1 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, referitor la contractul de servicii de proiectare similar invocat, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
-operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4-certificatul sistemului de management al calitatii al operatorului economic-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.05.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2010 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer