Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajari, reabilitari, modernizari sedii - Tg Frumos, Vaslui, Onesti, Moinesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 70584/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Cosarca, Tel.0232 405633, Email: [email protected], Fax: 0232 405324, Adresa internet (URL): www.eon-energie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Amenajari, reabilitari, modernizari sedii - Tg Frumos, Vaslui, Onesti, Moinesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Tg Frumos, Vaslui, Onesti, Moinesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajari, reabilitari, modernizari sedii - Tg Frumos, Vaslui, Onesti, Moinesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Modernizare si reabilitare cladire punct de lucru Tg. Neamt
LOT 2 Amenajare casierie la parter punct de lucru Tg Neamt
LOT 3 Montare sarpanta la cladirea PTA 1 VASLUI
LOT 4 Amenajare, reparatii cladire CE VASLUI (reparatii grupuri sanitare si cos de fum)
LOT 5 Modernizare CE ONESTI
LOT 6 Modernizare si reabilitare cladire statie 110 kV Moinesti Bacau (amenajare sistem canalizare, sistem de alimentare cu apa, montare centrale termice)
Valoarea estimata fara TVA: intre 591, 612.76 si 887, 419.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: Lot 1 = 1030 leiLot 2 = 1080 leiLot 3 = 1680 leiLot 4 = 900 leiLot 5 = 615 leiLot 6 = 615 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundereDeclaratie pe proprie raspundere privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau Camera de Comert si Industrie /Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Fisa/fise de informatii privind experienta similaraRecomandariDeclaratie in care se vor nominaliza toate dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de protectia muncii, mijloacele de transport, mijloace fixeDeclaratie privind capacitatea profesionalaLista principalelor contracte de lucrari similare efectuate in ultimii 3 aniAsociere
Subcontractanti
Planul calitatiiDocumente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului calitatii
Documente emise de organisme acreditate/declaratie pe proprie raspundere ca aplica, la executia lucrarilor, legislatia de protectie a mediului, in vigoare.
Chestionar de preevaluare PCSMS-99- F13 atasat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
95%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru lotul 2, este necesar de ridicat de la sediul autoritatii contractante planse si scheme specifice. Persoana de contact este Loredana Temneanu, camera 142.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 70024, Romania, Tel.0232/255907, Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR CIURCHI NR 148-150, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania, Tel.0232/405048, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer