Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenjari hidrotehnice in bazinul hidrografic Niraj, jud. Mures


Anunt de participare numarul 135523/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 265260289, In atentia: JOZSEF SOMOGYI, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenjari hidrotehnice in bazinul hidrograficNiraj, jud. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bazinul hidrograficNiraj,
jud. Mures.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare (PT+ CS , DE si P.A.C.) si executie lucrari de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- executie lucrari de constructii ? montaj (lucrari de regularizare si indiguire pe raul Niraj si afluenti : diguri noi, supraanaltari, consolidari de mal) .
- serviciide proiectare ( faza PT+ CS , DE si P.AC.) .Valoarea estimata fara TVA:
-109.016.779, 0 lei , respectiv 25.030.832, 0 Euro (curs BNR 30.09.2011:4, 3553lei/Euro)[din care : C+ M - 100.973.054, 0 lei ; proiectare ( faza PT+ CS , DE si P.AC.) )- 1.678.900, 0 lei]
Valoarea estimata fara TVA: 109, 016, 779RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 2.150.000, 0 lei. 2.Perioada de valabil a garant de particip: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a)- prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( pentru scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat -Formular 12. ;sau b)- prin ordin de plata vizat cu 48 de ore inainte de deschiderea ofertei , in contul de garantii autoritatii contractanteidentificat prin cod IBANRO 13 TREZ 4765 005 XXX 00 8483 , deschis la. Trez. Tg. Mures.In acest caz se solicita copie de pe ordinul de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. Garantia de participare se va restitui in conf. cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constituirii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa, conform art.33 alin (3) lit.b) din H.G.nr. 925/2006 (*actualizata*). Cuantumul garantiei de buna executie a contract. reprez. 5% din val. contractului, fara T.V.A..Modul de constituire este sub forma: - unui instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ de asig, care devine anexa la contract. Instr. de garant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf. preved.art.86 alin(3)din HG 925/2006 cutoate modif. si complet. ulterioare , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Aut. contractanta are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu preved. art.92 alin(2)din HG.925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declar. pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din sit. prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declar pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c si d).Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezentaprocedura. 3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 3 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert din prezentaprocedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C. : -D-ul. Giurgea Teodor ? Director ABA Mures;
-D-na ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;
-D-na ing. Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures;
-D-uling. Orban Laszlo Levente ?Director Tehnic E-I ABA Mures;4) -Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 4' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaSe va completa Formularul 4: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1) Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 -Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii hidrotehnice). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea doc. in original sau copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 218.000.000 lei. dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii
2) Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii
contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de
inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea
aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru,
echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) PROIECTARE: -Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru serviciile de proiectare a ofertantului se va demonstra prin prezent. unui numar de max. 3 contracte de serv de
proiectare, avand ca obiect constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, supraanaltari, consolidari de mal, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) ale caror valoare cumulata sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu1.678.900 leifara TVA.
2) EXECUTIE: -Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor
calcula de la data depunerii ofertelor, in urma).-Experienta similara pentru executia de lucrari a ofert. se va demonstra prin prezent. de contracte de executie lucrari, avand ca obiect constructii hidrotehnice - regularizari , indiguiri, supraanaltari, consolidari de mal, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 100.000.000 lei fara TVA.
3)-Inf privind efectivele medii anuale ale pers. angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006
-Inf. referit. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea
pers. de conducere, precum si ale pers. responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006. Personal minim necesar: pentru proiectare: -2 proiectanti - ing. absolvent ai unui institut/ universitate de constr.si/sau Facultatea Hidrotehnica/Imbunatatiri Funciare ;
-2 ing./ subing./topometristi autorizatitopo pt lucrari in sist. de proiectie Stereografic.
Personal minim necesar: pentru executie :
-1 manager general de proiect, ing. absolv. al unui institut/universitate de constructii si/sau Facultatea Hidrotehnica/ Imbunatatiri Funciare care va face dov. unei specializ. in constructii hidrotehnice cu experienta profesionala de min. 5 ani in ing., care a coordonat cel putin 1 (un) proiect simil
4) Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune op. ec.
5) Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
1) -Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de
catre fiecare membru al asocierii)
2) -Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta
de catre fiecare membru al asocierii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S30-048099 din 14.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2012 10:00
Locul: Tg. Mures str. Koteles Samuel nr.33 jud.Mures -sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieisi reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Clarific la doc de atrib vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de particip.- In cazul in care se constata ca op.ec. clasati pe primul loc au preturi egale, aut. contract va solicita reofertarea, in plic inchis, in vederea departajarii acestora. - Vizitarea amplasamentului: Op.ec. ofertanti au oblig. de a vizita amplasamentele ce fac obiectul prezentei proced de achiz publice. In acest sens, ofertantii vor include in oferta tehnica procesul verbal de vizitare a amplasamentului , semnat impreuna cu reprezentanti aut. contract .- Modif. si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de particip. - Conditii pentru participarea reprezentantilor ofertantiilori la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezent. legal al ofertantului, copie act identitate. - IMM-urilor beneficiaza de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de particip. si de garantiade buna executie .- Ofertantii care se incadreaza in categ IMM conf Legii346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.- Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 si 190 din OUG34, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez. unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 2 (pt art. 181 lit a), c^1), d). Modelul de formular de angajament fermse regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta ( formular nr.7.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.N.A.R -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES , BIROUL JURIDIC- CONTENCIOS
Adresa postala: Str. Koteles Samuel , nr.33, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Tel. +40 265260289, Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro/damures
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer