Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amortizoare si tevi de esapament


Anunt de participare (utilitati) numarul 143804/23.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Sorin-Ioan Stan, Tel. +40 265404110, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Amortizoare si tevi de esapament
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile vbeneficiarului
Tg.Mures Str. Barajului nr.6
Medias Str. Aurel Vlaicu nr.45
Ploiesti Str. Targoviste nr.8
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 366, 989 si 1, 813, 681RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial sau la aparitia unor nevoi noi.Valoarea contractului subsecvent cel mai mare: 366.989 lei (L 1-24.350 lei, L 2-30.603 lei, L 3-81.168 lei, L 4-5.811 lei, L 5-16.234 lei, L 6-26.539 lei, L 7-54.017 lei, L 8-5.811 lei, L 9-16.100 lei, L 10-51.342 lei, L 11-50.683 lei, L 12-4.331 lei) valori care determina criteriile de selectie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Amortizoare si tevi de esapament
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34325000-1 - Amortizoare si tevi de esapament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima/maxima a acordului cadru:
Lotul 1 ? 91/843 bucati, Lotul 2 -46/635 bucati, Lotul 3 ? 66/502 bucati, Lotul 4 ? 5/18 bucati, Lotul 5 ? 54/223 bucati, Lotul 6 ? 43/434 bucati, Lotul 7 ? 32/70 bucati, Lotul 8 ? 5/8 bucati, Lotul 9 ? 62/221 bucati, Lotul 10 ? 64/709 bucati, Lotul 11 ? 33/168 bucati, Lotul 12 ? 4/8 bucati
Cantitatea contractului subsecvent cel mai mare:
Lotul 1 ? 91 bucati, Lotul 2 -46 bucati, Lotul 3 ? 66, Lotul 4 ? 5 bucati, Lotul 5 ? 54 bucati, Lotul 6 ? 43 bucati, Lotul 7 ? 32 bucati, Lotul 8 ? 5 bucati, Lotul 9 ? 62 bucati, Lotul 10 ? 64 bucati, Lotul 11 ? 33 bucati, Lotul 12 ? 4 bucati
Cantitatea minima a contractului subsecvent 1 bucata pe fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 366, 989 si 1, 813, 681RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: Lotul 1 ? 2.771, 70 lei, Lotul 2 ? 6.759, 42 lei, Lotul 3 ? 7.336, 04 lei, Lotul 4 ? 236, 56 lei, Lotul 5 ? 979, 30 lei Lotul 6 ? 3.904, 72 lei, Lotul 7 ? 1.565, 12 lei, Lotul 8 ? 153, 78 lei, Lotul 9 ? 935, 90 lei, Lotul 10 ? 8.018, 60 lei Lotul 11 ? 3.454, 72 lei, Lotul 12 ? 130, 76 lei (data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii anuntului de participare)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de deschidere a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de deschidere a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Lotul 1 ? 1.385, 85 lei, Lotul 2 ? 3.379, 71 lei, Lotul 3 3.668, 02 lei, Lotul 4 ? 0 lei, Lotul 5 ? 0 lei Lotul 6 ? 1.952, 36 lei, Lotul 7 ? 782, 56 lei, Lotul 8 ? 0 lei Lotul 9 ? 0 lei, Lotul 10 ? 4.009, 30 lei, Lotul 11 ? 1.727, 36 lei, Lotul 12 ? 0 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul fara TVA al contractului.Garantia de buna executie se constituie in una din urmatoarele forme : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau daca partile convin, prin retineri succesive din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art 90 alin 3 din HG925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata, respectiv in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Declaratie de eligibilitate
Declaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare
Cerinta nr.2
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare
(acest document va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul);
Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director General Corin Cindrea, Director Tehnic Achizitii Lucian Birsan, Director Sucursala Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Sef Serviciu Achizitii ing. Ovidiu Alexa, ing. Nicolae Puscas, ec. Matei Roxana, ec. Marioara Obreja, ec. Florin Ciopaian, Sef Sectie TT ing. Romulus Boila, ing. Alexandru Lit, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, Sef Birou Contracte cons.jur Madalina Pirlea, cj Adina Zeces
(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Cerinta nr.4
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Se va completa Formularul 1.D din capitolul III Formulare
Cerinta nr.5
- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta se va completa Formularul ANEXA din capitolul III Formulare
Cerinta nr.6
- Certificate privind datoriile
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului
Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1
-inregistrare persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) valabil/real/actual la data limita de depunere a ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeazaToate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, suu copie certificata , ,conform cu originalul, , si trebuie sa fie valabile la data limita de primire a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Fisa de informatii generale
-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L 1-48.700 lei, L 2-61.206 lei, L 3-162.336 lei, L 4-11.622 lei, L 5-32.468 lei, L 6-53.078 lei, L 7-108.034 lei, L 8-11.622 lei, L 9-32.200 lei, L 10-102.684 lei, L 11-101.366 lei, L 12-8.662 lei.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560 lei.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea lotului cel mai mare pentru care se depune ofertaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 2 din Capitolul III - Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor livrari va avea ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin: L 1-24.350 lei, L 2-30.603 lei, L 3-81.168 lei, L 4-5.811 lei
L 5-16.234 lei, L 6-26.539 lei, L 7-54.017 lei, L 8-5.811 lei, L 9-16.100 lei, L 10-51.342 lei, L 11-50.683 lei, L 12-4.331 leiExperienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR conform anului in care a fost incheiat contractul, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560 lei.Daca oferta se face pe mai multe loturi cerinta privind experienta similara se va raporte la lotul cel mai mare pentru care se face ofertaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 4 din Capitolul III-Formulare
Cerinta nr.2
- contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat
Modalitatea de indeplinire
contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat.
daca beneficiarul nu este autoritate contractanta se va completa Formularul 5 din Capitolul III-Formulare
Cerinta nr.1
Implementarea standardului demanagement al sistemului calitatiidin seria ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste implementarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea , ,Conform cu originalul?
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind ISOtrebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.10.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante (Tg.Mures, str. Barajului nr.6)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati (unde e cazul) reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret total pe lot, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total pe lot cel mai scazut.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret total pe lot si acestia se claseaza pe locul 3 departajarea acestora se va face in functie de numarul de piese de origine [OE (Original Equipment)] depuse in oferta, fiind declarat castigator ofertantul care are cel mai mare numar de piese de origine ofertate pe lotAcordul cadru se va semna cu ofertanti clasati pe primele trei locuri in clasamentul ofertelor admisibile depuse.Documentele solicitate prin DA sunt obligatorii, se vor solicita clarificari doar la documentele depuse. Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.-In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.-In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.- Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizataSe va prezenta modelul de contract, vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat (cu eventuale obiectiuni formulate) la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. In situatia in care ofertantul aduce amendamente la clauzele contractuale obligatorii prevazute in proiectul de contract, acestea vor fi analizate si eventual acceptate pana la termenul limita de depunere a ofertelor autoritatea contractanta instiintand ceilalti potentiali ofertanti despre eventualele modificari. In situatia in care ofertantul aduce amendamente la clauzele contractuale specifice prevazute in proiectul de contract, acestea vor fi analizate si eventual acceptate pana la stabilirea ofertantului castgigator. Daca autoritatea contractanta nu este de acord cu aceste modificari (clauze obligatorii respectiv clauze specifice), va comunica acest fapt ofertantului, iar daca acesta isi mentine pozitia, in conformitate cu prevederile art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006, oferta va fi considerata neconforma. La luarea hotararii privind atribuirea contractului, se va considera faptul ca aceste clauze contractuale sunt studiate, analizate si acceptate de catre ambele parti.Informatii privind reluarea competitiei Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial sau ori de cate ori apare o nevoie noua. Pentru fiecare contract subsecvent, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret de la toti operatorii semnatari ai acordului cadru. Ofertele se prezinta in scris, pana la termenul limita impus de autoritatea contractanta prin invitatia de ofertare. Contractul subsecvent se va incheia cu operatorii economici care a prezentat oferta cu pretul cel ma iscazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265404065, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer