Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMPLASAMENT SCOALA NR.3 CU 8 SALI DE CLASA ORAS BORSA, JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 10047/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BORSA
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR 46, Localitatea: Borsa, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA MIHALI, Tel.0262/342322, In atentia: OFERTANTIILOR, Email: [email protected], Fax: 0262/342864, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA.BORSA.RO, Adresa profilului cumparatorului: WWW.PRIMARIA.BORSA.RO
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA ORASULUI BORSA, JUD MARAMURES
Adresa postala: STR.LIBERTATII, NR.46, CAMERA 4, Localitatea: BORSA, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHALI MIHAELA, Tel.0262342322, In atentia: OFERTANTILOR, Email: [email protected], Fax: 0262342864, Adresa internet (URL): www.primaria.borsa.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA ORASULUI BORSA, JUD MARAMURES
Adresa postala: STR.LIBERTATII, NR.46, CAMERA 4, Localitatea: BORSA, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHALI MIHAELA, Tel.0262342322, In atentia: OFERTANTILOR, Email: [email protected], Fax: 0262342864, Adresa internet (URL): www.primaria.borsa.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA ORASULUI BORSA, JUD MARAMURES
Adresa postala: STR LIBERTATII 46, CAMERA 4, Localitatea: BORSA, Cod postal: 435200, Romania, Punct(e) de contact: MIHALI MIHAELA, Tel.0262342322, In atentia: OFERTANTILOR, Email: [email protected], Fax: 0262342864, Adresa internet (URL): www.primaria.borsa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMPLASAMENT SCOALA NR.3 CU 8 SALI DE CLASA ORAS BORSA, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ORAS BORSA, JUDETUL MARAMURES, CARTIER REPEDEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSTRUCTII, LUCRARI DE PREGATIRE A SANTERULUI, LUCRARI DE INSTALATII PENTRU CLADIRI, LUCRARI DE FINISARE A CLADIRILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.1)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTII CIVILE, LUCRARI DE PREGATIRE A SANTIERULUI, LUCRARI DE FINISARE, LUCRARI DE INSTALATII,
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 800, 000 si 1, 810, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 27247 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 10%, DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE ESTE DE LA MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI, BUGET DE STAT, PLATA SE VA FACE PRIN VIRAMENT BANCAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA OPERATORILOR ECONOMICI TREBUIE SA FIE LEGALIZATA, CARE REPREZINTA CONDITIA NECESARA PENTRU BUNA INDEPLINIRE A CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL IN A CARUI RAZA TERITORIALA ISI DESFASOARA ACTIVITATEA PERSOANA JURIDICA. COPIA CERTIFICATULUI DE INREGISTRARE EMIS DE CATRE CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE (FORMULARUL 2 DIN SECTIUNE FORMULARE), BILANTUL CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE AUTENTIFICATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTARE GENERALA, SUSTINERE TEHNICA PRIN PREZENTAREA LISTEI CUPRINZAND SUBCONTRACTANTII DE SUBCONTRACTARE, PRECUM SI A FORMULARELOR CARE TREBUIE PREZENTATE DE SUBCONTRACTANTII CARE VOR AVEA O PONDERE DE PESTE 10% IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI, EXPERIENTA SIMILARA, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI, OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE FATA DE ALTI BENEFICIARI/CLIENTI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 850 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA LA CASIERIA PRIMARIEI BORSA, PENTRU OBTINEREA CAIETULUI DE SARCINI, NU CU MAI PUTIN DE 2 ZILE DE DATA LIMITA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI BORSA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DE LA SEDIUL PRIMARIEI ORAS BORSA, STR LIBERTATII NR 46, CAMERA 4, TEL 0262 342 322
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
JUDECATORIA VISEU DE SUS
Adresa postala: STR N LABIS , NR 1, Localitatea: VISEU DE SUS, Cod postal: 435700, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUL DINICU GOLESCU, NR 38, ET IV, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010867, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE LUCRATOARE DE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI BORSA
Adresa postala: STR LIBERTATII NR 46, CAMERA 4, Localitatea: BORSA, Cod postal: 435200, Romania, Tel.0262 342 322, Email: [email protected], Fax: 0262 342 864, Adresa internet (URL): www.primaria.borsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2007 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer