Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amplificare statie de transformare 110/20/6 kV Breazu ?etapa aII-a


Anunt de participare (utilitati) numarul 133196/18.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. N. Titulescu nr. 33, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6000049, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Loredana Temneanu, Tel. +40 232405634, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str Ciurchi nr. 146-150, parter, Registratura, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 232405298, In atentia: Loredana Temneanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Amplificare statie de transformare 110/20/6 kV Breazu ?etapa aII-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi si amplasamentul lucrarii
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Punerea in functiune a obiectivului de investitii "Amplificare statie de transformare 110/20/6 kV Breazu ?etapa aII-a" prin atribuirea unui contract de furnizare produse, prestari servicii si executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31213000-2 - Echipament de distributie (Rev.2)
31681410-0-Materiale electrice (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- elaborare documentatie tehnico economica Amplificare statie de transformare Breazu faza PTh +CS care sa contina schemele circuitelor primare, detalii de montaj a echipamentelor primare, schemele circuitelor secundare si ale protectiilor aferente, conform lucrarii 18/2011- faza SF- executia lucrarilor Amplificare statie de transformare Breazu?conform documentatie PTh+CS intocmite si aprobate in Comisia Tehnico Economica EON MOLDOVA Distributie SA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 440, 442.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
160 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
65000RON(pt IMM 32500 RON). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor sieste val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 7220, 45 leifara TVA(calculat conform litera b). 10%(5% pt IMM) din val ctr fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;
2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 A
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Director General: Sorin-Sebastian POTANC; - Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA
Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizareaprezentei proceduri de achizitie: Stelian Buliga, Loredana Temneanu;Sergiu Gavriloaie; MArius Ciobanu; Dughiri Corneliu, Strugaru Catalin;Nicoleta Apostol;Niculina Darie ;Gheorghe Melinte; Bilinschi Liviu;Mitica Andrei
4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator - Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor. Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de
inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.
2-Atestate ANRE: -atestat de tip E1 si E2, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii
economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca
acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Informatii privind cifra de afaceri (CA)pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de prod si lucrari similare, care va cuprinde prod si lucrari de natura celor descrise in Caietul de Sarcini. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme furniz acestor echipam si executarea lucrarilor, in valoare de cel putin: Valoare estimata pentru ?echipamente si materiale?: Vem = 1.926.824LEI + Valoare estimata pentru lucrari constructii ? montaj (C+M)= 1.513.618, 54 LEI ). Prod si lucr cuprinse in
aceasta lista vor fi insotite de certif de buna executie , emise de benef prod si lucrrespective si vor preciza cel putin urmat
aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii
contractului respectiv ;
- daca pe parcursul furniz prod si exec lucr au fost inregistrate : neconformitati
care au condus la refaceri partiale sau totale de lucr, cazuri de accidente
tehnice produse din vina exclusiva a contractantului
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate,
pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si
persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si decl ref la
efectivele medii anuale ale person angajat si al cadrelor de conducere in
ultimii 3 ani?Formatia minima de lucru pentru exec lucr va fi cea
prevazuta in Metodologia priv org si normarea muncii in activ de ing tehnol elab de Min Muncii si Prot Sociale descrisa la cap 7.1 din caietul de sarcini. Pentru aceste cerinte, furniz va completa o declaratie pe proprie raspundere
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care angajatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Pentru resursele tehnice
inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare
de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau
conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare
alte forme de punere la dispozitie.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din
contractul de furniz, are obligatia de a preciza :
1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul prod furniz/lucr ex2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea
acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea
acestora4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are
obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii,
care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa
la contract.5.Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a
prezenta Formularul F7 completat
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare ref la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la
stand de asig a calitatii si stand de protectie a mediului trebuie prez de fiecare asociat in parte. Situatia ec-fin si capac tehnica si/sau profes se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea
atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, pers jurid romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care exec lucra si presteaza servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre
asociati - respectiv subcontr detine atestat
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate
echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va
prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta
respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005,
sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale
Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de
un organism de certificare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara. Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (70 puncte). Pentru alt pret Pn = ( pret minim / pret ofertat ) x punctajul maxim alocat
2.
Termen de livrare
15%
Descriere: Componenta Tehnica.Ofertele cu durata de executie mai mica de 120 de zile nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai mare de 160 de zile se descalifica. Pentru alt termen, punctajul este: Punctaj P(n) = [1-(termen ofertat(n) ? 120) / (160-120)] X 15
3.
Termenul de garantie
15%
Descriere: Componenta tehnica. Durata maxima a termenului de garantie se va stabili in functie de actele normative in vigoare. Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi descalificate, iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar. Punctaj P(n) = [1-(60 ? termen ofertat(n)) / 36] X 15. Nu se accepta termene de garantie mai mici de 24 de luni de la PIF.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2012 13:00
Locul: sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fisa curenta reprezinta o copie a fisei cu numarul 8627/02.12.2011. Autoritatea Contractanta a ales ca mod de atribuire a contractului sectorial negocierea cu publicare a unui anunt de participare in conformitate cu art 251 aliniat 1) din OUG nr. 34/2006. La data stabilita prin anuntul de participare de depunere a ofertelor, se vor depune atat documentele de calificare, cat si ofertele tehnico - economice. In cadrul sedintei de deschidere, se vor deschide doar documentele de calificare depuse de candidati. In urma evaluarii documentelor de calificare si a stabilirii candidatilor care indeplinesc conditiile de calificare, se vor deschide ofertele tehnico-financiare doar candidatilor care indeplinesc conditiile de calificare. Ofertele tehnico-economice depuse de catre candidatii care nu indeplinesc conditiile de calificare, vor fi returnate acestora sigilate. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al aut.contr.considerat nelegal. Daca cererea priveste doc.atrib., data luarii la cunostinta este data publicarii ei in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
E. ON Moldova Distributie SA
Adresa postala: Str Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer