Licitatie Publica - Analiza cadrului economic si de reglementare privind capacitatea eoliana maxima instalata in sistem in conditiile unei functionari sigure si durabile. Metodologie de prioritizare a solicitarilor de instalare de centrale electrice eoliene.
Anunt de intentie (utilitati) numarul 23017/19.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE Transelectrica SA
Adresa postala: Str.Olteni nr.2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 213035789, In atentia: Lidia Paun, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Analiza cadrului economic si de reglementare privind capacitatea eoliana maxima instalata in sistem in conditiile unei functionari sigure si durabile. Metodologie de prioritizare a solicitarilor de instalare de centrale electrice eoliene.
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiul va furniza o analiza a reglement.necesare si consecintele lor ec.privind esalonarea in timp a integrarii surselor regenerabile (RES) in SEN cu asig.sigurantei in funct.a sistemului. Se va propune un scenariu optim pentru integrarea RES cu avize de racordare emise, in SEN
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se va face prin transfer bancar, cu ordin de plata
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
nu se accepta oferte alternative
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7112
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt de intentie a fost transmis spre publicare in conformitate cu prevederile art.51 alin.2 din OUG 34/2006 si pentru respectarea dispozitiilor MECMA 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 250, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 12:40