Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC


Anunt de participare (utilitati) numarul 60078/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233207173, In atentia: Loredana Crusitu, Email: [email protected], Fax: 0233207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si in locatiile unde sunt amplasate amenajarile hidroenergetice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC de la amenajarile aflate in subordinea sucursalei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74233500-6 - Studii tehnice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. nr. 1- ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE GALBENI, RACACIUNI, CALIMANESTI SI MOVILENI PENTRU ANUL 2007Lot nr. 2 - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE ROGOJESTI, BUCECEA, STINCA SI POIANA UZULUI PENTRU ANUL 2007Lot. Nr. 3 - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE VINATORI, ROZNOV, ZANESTI, COSTISA, BUHUSI PENTRU ANUL 2007Lot nr. 4 - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE RACOVA, GIRLENI SI LILIECI PENTRU ANUL 2007 PRECUM SI REFERATUL DE AVIZARE A LUCRARII DE ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE BACAU PENTRU ANUL 2007Lot nr. 5 - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE POIANA TEIULUI, VADURI, PIATRA NEAMT SI BARAJ TASCA PENTRU ANUL 2007 PRECUM SI REFERATUL DE AVIZARE A LUCRARII DE ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE PINGARATI PENTRU ANUL 2007Lot nr. 6 - ANALIZA COMPORTARII CONSTRUCTIILOR HIDROTEHNICE SI A ECHIPAMENTULUI HIDROMECANIC LA AHE STEJARU ( baraj Izvoru Muntelui, captare secundara Izvoru Muntelui, centrala Stejaru) PENTRU ANUL 2007
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 270 si 122, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garntii de participare: Lotul nr.1=400lei; Lotul nr.2=250 lei;Lotul nr.3=250; Lotul nr.4=300lei;Lotul nr.5=400 lei;Lotul nr.6=400lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale SC Hidroelectrica Sa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractanti/asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G;Certificat constatator emis de O.R.C.emiscu maxim30 de zile calendaristiceinainte de data limita de depunerea ofertei original sau copie legalizata;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) insotita de minim 3 recomandari din partea beneficiarilor eliberate in anii 2006-2008 pentru realizarea unor lucrari similare.Informatii privind numarul personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de elaborarea studiului, pentru care s-a depus oferta. Informatii privind subcontractantii- se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor.
In situatia in care se subcontracteaza o valoare mai mare de 10% din valoarea totala a contractului , subcontractantii vor completa urmatoarele documente:
Declaratie privind eligibilitatea, Informatii generale si Experienta similara.
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura o singura runda de licitatie electronica, lao datasi ora ce vor fi comunicate dupa data deschiderii ofertelor;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11536
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la procedura vor prezenta imputernicirea din partea acestora si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii-consilier juridic
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, , jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207173, Email: [email protected], Fax: 0233-207141
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer