Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Analiza eficacitatii si eficientei sistemului de gestiune a performantei


Anunt de participare numarul 76775/07.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Suleap, Tel.021-310.16.29, In atentia: D-nei Victoria Suleap, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.35, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Analiza eficacitatii si eficientei sistemului de gestiune a performantei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: ROMANIA
APDRP:
-Sediul central-8 Centre Regionale de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
-42 Oficii Judetene de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Elaborarea si implementarea sistemului de gestiune a performantei la nivelul APDRP;
- Analiza nevoilor de instruire si identificarea de formatori tehnici in cadrul APDRP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79414000-9 - Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
80532000-2-Servicii de formare in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1: Elaborarea si implementarea sistemului de gestiune a performantei la nivelul APDRP
a.elaborarea si livrarea unui sistem de gestiune a performantei la nivelul APDRP;
b.instruirea personalului de conducere al Agentiei pentru gestiunea performantei.Componenta 2: Analiza nevoilor de instruire si identificarea de formatori tehnici in cadrul APDRP
a)analizarea nevoilor de instruire, elaborarea materialelor de instruire si planificarea detaliata a activitatii de formare profesionala pentru angajatii APDRP;
b)crearea unei structuri interne de formatori tehnici si a unui sistem de identificare a nevoilor de pregatire tehnica de specialitate
Valoarea estimata fara TVA: 1, 072, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie prin scrisoare bancara in valoare de 10% din valoarea contractului, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
-Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/ faliment/ aranjament cu creditorii;
-Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS).
-Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A.
-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 250.000 euro (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3 din fisa de date a achizitiei).b) Ofertantul va prezenta copii ale bilantului inregistrat la administratia financiara pe anii 2006, 2007 si 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2. Formular nr. 8 Detalierea proiectelor
Pentru fiecare contract mentionat in Formularul 12E se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/ activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.
3. Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente pentru producator si ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de elaborare si implementare a unui sistem de gestiune a performantei, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 100.000 euro, fara TVA (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3 din fisa de date a achizitiei).B. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 (un) contract de prestari servicii de formare profesionala si la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin 100.000 euro, fara TVA (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3 din fisa de date a achizitiei).C. Ofertantul trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
55%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F511.1/2/S/09/004
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 14:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant cu formularul de imputernicire din cadrul Sectiunii C Formulare din Documentatia de Atribuire - Formularul nr. 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica - Serviciul Selectare Contractare Implementare Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel.021 310.16.29, Email: [email protected], Fax: 021 310.16.35, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2009 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer