Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Analiza functionala a zonei aferente Piata Universitatii Teatrul National


Anunt de participare numarul 92843/31.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popa, Tel.021.305.55.30, In atentia: Nicoleta Popa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Analiza functionala a zonei aferente Piata Universitatii Teatrul National
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analiza functionala a zonei aferente Piata Universitatii Teatrul National
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar de buna exec 7% din val contractului, sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari/retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; -declaratie privind eligibilitatea; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor de stat si locale, valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata; Certificat Constatator emis de ORC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor in original sau copie legalizata, prezentarea Cazierului judiciar, daca este posibil, certificat echivalent, istoric litigii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico -financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta informatiile financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, sa fie pozitiv. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica (Fisa de informatii privind experienta similara.Recomandari emise de autoritati contractante/beneficiari, aferente contractelor privind experienta similara, fiecare contract trebuie sa fie insotit de o recomandare separata. Indeplinirea si furnizarea cu succes (vara obiectiuni sau refuzuri la receptie ) in ultimii 3 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, a unuia sau a maxim 3 contracte de prestari servicii privind proiecte de regenerare/revitalizare urbana si/sau proiecte de planificare spatiala.
-Resurse umane si structura managementului-Informatii privind protectia muncii-Informatii privind subcontractantii, daca este cazul;
-Autorizatii: Prestatorul sa faca dovada faptului ca are implementat un sistem propriu al calitatii si sa prezinte copii dupa Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Organizare si Functionare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Res.umane si struct.de management propuse pentru indeplin.contr. in cazul asocierii trebuie indeplinita prin res.proprii de catre fiecare partener din asociatie direct propor.cu procentul de asociere.Declaratie cu personalul specializat disponibil pentru contract + CV-uri. Portofoliul de CV-uri al echipei va fi insotit de docum.care sa ateste specializarile solicitate (diploma de licenta, postuniversitara sau masterat, acolo unde este cazul)si o declaratie in original de disponibilitate de participare in indeplin.contr.Se considera calificat, operat.ec.care prezinta, in echipa propusa, cel putin :1.Coordonator proiect-arh./ urbanist cu: a) peste 5 ani de experienta in proiectare strategii de dezv. si proiectare spatii publice si arii urbane centraleatat pe plan local cat si international.b)participare in proiecte de regenerare/revitalizare urbana si/sau proiecte de planificare spatiala. c)buna cunoastere a modelelor de planificare si revitalizare urbana la nivel international si local2. Sociolog - a)sociolog cu o experienta profesionala de peste 10 ani in consultarea publica. b)participare la studii prelim.sau asociate unor proiecte de regenerare urbana din Bucuresti, prin derulare proiecte complexe de cercetare, elaborare instrumente (chestionare, ghiduri de interviu etc.). coordonare echipe de culegere si interpretare adatelor.c)participare in proiecte de analiza socio demografica.3.Expert dezvoltare urbana arh./econ. cu studii sup.de lunga durata: a)peste 5 ani de experienta in proiectare strategii de dezv.si regenerare urbanab)participare in proiecte de regenerare/revitalizare urbana. c)buna cunoastere modele de planificare si revitalizare urbana la nivel international si romanesc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2010 13:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii Concesionari Contracte-bd Regina Elisabeta 47, cam.136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.0213055530, Email: [email protected], Fax: 0213055530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2009 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer