Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Analiza situatiei actuale a modului de raportare a performantelor in domeniul inovarii si transferului tehnologic si elaborarea de metodologii si instrumente pentru imbunatatirea sistemelor si procedurilor de raportare? COD SMIS 24120


Anunt de participare numarul 115855/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala:  Mendeleev, 21-25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana Cazac, Claudia Moldovanu, Tel. 021/316.29.77, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021/318.30.71, Adresa internet (URL):  http: //www.ancs.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Analiza situatiei actuale a modului de raportare a performantelor in domeniul inovarii si transferului tehnologic si elaborarea de metodologii si instrumente pentru imbunatatirea sistemelor si procedurilor de raportare? COD SMIS 24120
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Analiza situatiei actuale a modului de raportare a performantelor in domeniul inovarii si transferului tehnologic si elaborarea de metodologii si instrumente pentru imbunatatirea sistemelor si procedurilor de raportare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
72212600-5-Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
79310000-0-Servicii de studii de piata (Rev.2)
79951000-5-Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 808, 955RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 50.000 lei , cuantumul garantiei de buna executieeste de 10% din valoarea contractului fara TVA, conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrativesi cofinantarea aferenta prin bugetul ANCS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale,
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statCazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele imputernicite sa reprezinte legal societatea
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
Cazierul fiscal al companiei
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei, obiect de activitate minim cod CAEN 7022 si cod CAEN 7320, adresa actuala, persoane imputernicite (administratori);
PentruONG- uri - Persoane juridice non-profitse vor depune urmatorele documente:
Statutul cu modificarile la zi Certificat de inregistrare, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila ;(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ;Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006modificata si completata;Ultima balanta de verificare ; Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva. In cazul in care ofertantul este o asociere, media profitului net pe ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva pentru fiecare operator economic in parte.Informatii privind cifra de afaceri si profitul
1. Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.2. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie este cel putin egala cu: 10.000.000 lei (exclusiv TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind numarul de personal in ultimii 3 ani; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Experienta.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Lista expertilor cheie/specialistilor propusi pentru realizarea contractului;
Ofertantul are obligatia sa prezinte o lista care sa contina leadear-ul de echipa si expertii cheie propusi pentru fiecare activitate descrisa in caietul de sarcini (minimum 15 experti, inclusiv leader-ul de echipa);Declaratie de disponibilitate; Experienta generala minima solicitata pentru expertii cheie propusi (angajati sau colaboratori):
pentru leader-ul de echipa: studii universitare (licenta);experienta in managementul proiectelor (coordonarea a minimum 5 proiecte);experienta in derularea a cel putin doua proiecte cu o valoare minima cumulata de 1.500.000 EURO in ultimii trei ani.pentru expertii cheie: studii universitare (licenta)
ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii expertilor cheie de a implementa activitatile pentru care au fost repartizati in proiect dupa cum urmeaza: 7 experti pentru activitatile 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3, 5.2.8 (prezentate in Caietul de Sarcini); 3 experti pentru activitatile 5.2.4, 5.2.6 (prezentate in Caietul de Sarcini);2 experti pentru activitatea 5.2.5 ( prezentata in Caietul de Sarcini);2 experti pentru activitatea 5.2.7 (prezentata in Caietul de Sarcini)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
31%
31
Descriere: Componenta financiara
2.
Criteriul tehnic
24%
24
Descriere: Abordarea propusa pentru realizarea activitatilor
3.
Criteriul tehnic
24%
24
Descriere: Prezentarea activitatilor
4.
Criteriul tehnic
12%
12
Descriere: Prezentarea planificarii activitatilor
5.
Criteriul tehnic
9%
9
Descriere: Gradul de intelegere
Punctaj maxim componenta tehnica: 69
Pondere componenta tehnica: 69 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE OFERTE SI REPREZENTANTUL UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social Europeanprin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATERA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA- Compartimentul juridic si contencios
Adresa postala:  str. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021/317.19.81, Email:  [email protected], Fax:  021/317.19.81, Adresa internet (URL):  www. ancs.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer