Licitatie Publica - Analiza stadiului competitivita?ii ?i inovarii in regiunea Sud Muntenia
Anunt de participare numarul 136129/30.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Adresa postala: Str.General Constantin PAntazi nr.7a, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIAN DOBRESCU, Tel. +40 242331769, In atentia: Mircea ENESCU, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): WWW.ADRMUNTENIA.RO, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Dezvoltare Regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Analiza stadiului competitivita?ii ?i inovarii in regiunea Sud Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Regiunea Sud MUNTENIA
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 x Analiza stadiului competitivita?ii ?i inovarii in regiunea Sud Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 x Analiza stadiului competitivita?ii ?i inovarii in regiunea Sud Muntenia
Valoarea estimata fara TVA: 84, 018RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1600 lei - Garantia se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Anexa nr. 9 sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) in contul Autorita?ii Contractante ?RO78RNCB0098037561140001.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (din data depunerii ofertei pana in cea de-a 60-a zi inclusiv).Perioada de valabilitate a ofertei -60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare -60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor Cuantumul garantiei de buna executieva fi de10 %din valoarea fara TVA a contractului ?i respectiv 5 % din valoarea fara TVA a contractului in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM.- Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Constituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele par?i
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 , Axa Prioritara 6, Domeniul Major de interventie 6.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentarea situa?iei scadenta in luna anterioara celei de depunere a ofertei privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Se va completa ?i prezenta Anexa nr. 15
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Persoanele care de?in func?ii de decizie sunt urmatoarele:
Liviu MU?AT ? Director ADR SUD MUNTENIA
Mirela TACHE ? Director Economic ADR SUD MUNTENIA
Mircea ENESCU ? Presedinte Comisie Evaluare
Gilda NICULESCU - Membru Evaluator
Mirela TIBERIU-Membru Evaluator Persoane juridice romane-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare/altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.
Persoane juridice / fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, traduse autorizat in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: sa fie minim 160.000, 00 Lei.
In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani stabiliti in raport cu data limita de depunere a ofertelor
Lista de experienta similara -Se va prezenta unul sau mai multe contractede prestari servicii privind realizarea de studii cercetare/pia?a, in valoare deminim 84.000, 00 Lei.Curs de referinta euro/lei - se va tine cont de cont de cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR/BCE
La Anexa nr. 7 se va anexa o copie dupa paginile din contractul prezentat ca experienta similara care sa contina informatiile cu privire la contractanti, obiectul contractului si valoarea contractului.
Se va anexa recomandarea din care sa reiasa modul de indeplinire a contractului ?i numarul contractului la care se face referinta sau Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferente contractului prezentat ca experienta similara din partea beneficiarului, in copie conform cu originalul.
Informatii privind sub-contractantii
Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarile
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
1. Lider de echipa:
? Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
? Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in consultanta/cercetare;
? Experienta profesionala specifica dovedita prin coordonarea a cel putin un proiect de consultanta/asistenta tehnica in domeniul competitivitatii /cercetarii-dezvoltarii ?i inovarii sau avand componente referitoare la aceste teme.
2. Expert cheie in cercetare-dezvoltare-inovare:
? Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/tehnic/administratie publica;
? Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in consultanta/asistenta tehnica;
? Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cel putin un proiect de consultanta/asistenta tehnica in domeniul cercetarii-dezvoltarii-inovarii.
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
3. Expert cheie in analiza teritoriala/regionala:
?Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
?Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in consultanta/cercetare;
?Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea in cel putin un proiect de consultanta/asistenta tehnica in domeniul analizelor teritoriale/regionale.
4. Expert cheie politici europene:
?Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/tehnic;
?Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani in consultanta/cercetare;
?Experienta profesionala specifica dovedita prin participarea, in cel putin un proiect in domeniul politicilor europene relevante pentru prezentul contract (de ex. politica de cercetare-inovare, politica de coeziune) sau avand componente referitoare la aceasta tema.
Echipa de implementare va fi alcatuita din cel putin:
Se vor prezenta: ? Lista cuprinzand membrii echipei de implementare, respectiv lider de echipa ?i exper?ii pe termen lung propu?i pentru implementarea activita?ilor din contract. Aceasta lista va cuprinde numele, prenumele expertului, pozi?ia ocupata, domeniul de implicare in contract ?i experien?a in domeniu;
? CV-ul pentru fiecare membru al echipei de implementare.
? Declara?ie de exclusivitate ?i disponibilitate, semnata in original, pentru fiecare dintre membrii echipei de implementare propusa in oferta.
Standarde de asigurarea calitatii - ISO 9001 sau echivalent (copie conform cu originalul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:00
Locul: Calarasi Str General Constantin Pantazi Nr.7A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantiilor pe baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR - AXA 6
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua oferte se vor clasa pe locul intai, cu acelasi punctaj, Autoritatea Contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale departajarea se va face prin re-ofertarea propunerii financiare, in plic inchis, depus la registratura Autorita?ii Contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice contestatie poate fi depusa in termen de maxim 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in condi?iile prevazute de OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de achizitii publice al ADR SUD MUNTENIA
Adresa postala: Str.General Constantin PAntazi nr.7A, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910164, Romania, Tel. +40 242331769, Email: [email protected], Fax: +40 242313167, Adresa internet (URL): www.adrmuntenia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2012 15:50