Licitatie Publica - Analize, incercari, examinari nedistructive, distructive, pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii la instalatiile sub presiune, cu durata de functionare expirata
Anunt de participare (utilitati) numarul 138148/13.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIEI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Analize, incercari, examinari nedistructive, distructive, pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii la instalatiile sub presiune, cu durata de functionare expirata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Instalatiile aferente S.C. CET Govora S.A. si laboratoarele prestatorului.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Analize, incercari, examinari nedistructive pentru stabilirea duratei remanente de viata si prelungirea autorizarii preincalzitoarelor joasapresiune si apa transvazata, expandoarelor si recipientilor de aer comprimat aferente instalatiilor de producere a aburului din S.C. CET Govora S.A. in conformitate cu cerintele stipulate in Caietul de
Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71632200-9 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de testare nedistructiva conform Anexei la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 206, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 4.000 lei.Perioada de valabilitate: minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante, acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit. Modul de constituire a garantie de buna executie: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, valabil pentru perioada de derulare a contractului, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006. Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT,
Director Tehnic - Calitate ? ing. Ludovic ZELICI,
Sef Birou Tehnic-Proiectare - ing. Marian UTA.
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET,
Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA,
Seviciu Achizitii Publice - cs.jr. Marius TANASIE 1. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau orice alt document conform legislatiei in vigoare, din care sa rezulte dreptul de a desfasura activitatea solicitata in documentatia de atribuire . In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata la seduiul autoritatii contractante.
2.Autorizarea ISCIR a operatorului economic eliberata conform PT CR4-2009 - prezentarea in copie lizibila ?conform cu originalul? a autorizatiei ISCIR eliberata conform PT CR4-2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani , raportati la data de primire a ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin:
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiarii indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Cel putin unui proces verbal de receptie sau document constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa confirme prestarea de servicii din categoria celor solicitate.
Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de
conducere, precum si persoanele responsabile pentru executia serviciilor si autorizate conform prescriptiei tehnice ISCIR PT CR6-2010, respectiv personal autorizat in : examinarea cu lichide penetrante (PT), examinarea
cu pulberi magnetice (MT), examinarea radiografica (RT), examinarea cu ultrasunete (UT), masuratori de grosimi prin
ultrasunete ale peretilor conductelor(UTT), examinare nivel de degradare metal prin replici metalografice(AM), examinare nivel de degradare metal prin incercari de duritate (HV), examinare vizuala (VT).
Se vor anexa CV-urile si autorizatiile (in copie lizibila conform cu originalul) alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Informatii referitoare la asigurarea tehnica propusa pentru prestarea serviciilor, respectiv declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoarele autorizate conform prescriptiei PT CR6-2010 pentru efectuarea examinarilor solicitate, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.
Informatii privind subcontractantii (Daca este cazul).Subcontractantii vor incheia contracte cu ofertantul declarat castigator in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta si vor raspunde in solidarpentru responsabilitatile ce le revin in executarea contractului.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Informatii privind Asocierea.In cazul unei asocieri, ofertantul este obligat sadepuna acordul de asociere, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.
Acordul trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.
Din acord trebuie sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de asociati.
Liderul asocierii va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar
contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
Standarde privind menegementul de mediu/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al mediuluii ce indeplineste cerintele
ISO 14001 , sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primele locuri au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta vasolicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi;b) In situatia in care se solicita clarificari la propunerea de contract , acestea vor fi transmise in scris autoritatii contractante pana la data limitade primire a solicitarilor de clarificari;c) Raspunsul la solicitari de clarificari se va posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei de atribuire. Raspunsurile la solicitari de clarificari fac parte integranta din documentatia de atribuire. Lipsa unor solicitari scrise din partea operatorilor economici constituie un angajament ferm de insusire a tuturor cerintelor din documentatia de atribuire;d)IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, respectiv pentru criteriile legatede cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executiecu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ( Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004)e)Indeplinirea cerintelor de calificare in functie de modul de prezentare a ofertelor: Oferta individuala/Oferta comuna ? cu sau fara sustinere /cu sau fara subcontractare vor avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP disponibil pe site www.anrmap.ro ? SectiuneaLegislatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str. Industriilor , nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 13:04