Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Analizor de retele de telecomunicatii si server pentru S.C. APAVITAL S.A. IASI


Anunt de participare (utilitati) numarul 120770/06.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Eptisa Romania S.R.L.
Adresa postala:  Sos. Dudesti - Pantelimon, nr. 42, Corp A, Etaj 5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  033094, Romania, Punct(e) de contact:  Roxana Tufeanu, Tel. 021.301.14.70, In atentia:  Mirela Costache, Email:  [email protected], Fax:  021.301.14.80, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
EPTISA Romania este Autoritate Contractanta conform prevederilor OUG 34/2006, art.8, litera e.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Analizor de retele de telecomunicatii si server pentru S.C. APAVITAL S.A. IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APAVITAL S.A. IASI, str. Mihail Costachescu nr. 6, judetul Iasi, Romania
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea unui analizor de retele de telecomunicatii si a unui server, punerea in functiune, instruirea personalului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Descriere echipamentBucati
Analizor de retele de telecomunicatii 1
Server blade1
Instruire1 zi
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1700 Lei, valabila 60 zile.Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului de achizitie publica de bunuri, in LEI, fara TVA, valabila 130 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat din Fondul de Coeziune. POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze:
Formularul 4.1.1 Declaratie privind eligibilitatea;
Formularul 4.1.2 ADeclaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Formularul 4.1.2 BCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 4.1.2 CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul trebuie sa prezinte:
a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul;
b) Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulta ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul local;
c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat din care sa rezulte ca si-a onorat obligatiile de plata catre bugetul general consolidat;
d) Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
(Inclusiv fiecare fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Formularul 4.2.1. Informatii generale;
a) Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.2.1. Informatii generale;b)Bilantul Contabil;
b)Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2009 si pentru 1.01.2010 pana la 30.06.2010, vizate si inregistrate de organele competentec) Cifra de afaceri;
c) Cifra de afaceri a ofertantului trebuie sa depaseasca in perioada 1 Ian 2009 ? 30 Iunie 2010 valoarea de: 165.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 4.3.3.Experienta similara privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Iunie 2008 ? Mai 2011).Cerinta minima: sa dovedeasca finalizarea cel putin a unui contrat de livrare de echipamente IT (server sau computere/laptop) prin prezentarea cel putin a unei recomandari sau Proces Verbal de Receptie Finala sau Document Constatator sau document similar referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare cu criteriul de evaluare pretul cel mai scazut. Operatorii economici trebuie sa detina certificat digital valid.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IS-F3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 12:30
Locul: S.C. APAVITAL S.A. IASI, Str. Mihail Costachescu nr.6, Iasi, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilor are dreptul de a fi prezent la deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Extinderea si Reabilitarea Infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Iasi".Cod proiect CCI 2009 RO 161 PR 014.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care contestatorul il considera nelegal (art. 256^2 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. EPTISA Romania SRL
Adresa postala:  Sos Dudesti-Pantelimon, nr. 42, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  033094, Romania, Tel. 021 301 14 70, Email:  [email protected], Fax:  021 301 14 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer