Licitatie Publica - Andocare si reparatii la navele Cvt 263 si DgM 25
Anunt de participare numarul 74633/02.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Andocare si reparatii la navele Cvt 263 si DgM 25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Andocare si reparatii la nava Cvt 263
Andocare si reparatii la nava DgM 25
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Andocare si reparatii la nava Cvt 263 - 1 serviciu
Andocare si reparatii la nava DgM 25 - 1 serviciu
Valoarea estimata fara TVA: 1, 369, 447RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 15.07.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara: 10.500 lei pt. dep. of. la Cvt.263;6.000 lei pt. dep. of. la Dg.M. 25
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individul sau in asociere. Grupul de operatori economici carora li se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 181 din O.U.G. 34/2006 si calitatea de participant la procedura; certificat de atestare fiscala ptindeplinirea obligatiilorde plata catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de inregistrareemis de Of. Reg. Com.; certificat constatator emis de Of. Reg. Com., documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinr. ca persoanajuridica sau de inr./atestare oriapartenenta d.p.d.v. profesional, in conformitate cuprev. legale din tara in care ofertantul este rezident (pers. fizice/juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2006, bilantul contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri globala pe 2005, 2006, 2007 de minim: 1.750.000 lei pt. dep. of. La Cvt.263, 1.000.000 lei pt.dep.of. la Dg.M 25.Pt. dep. of. la ambele nave se solicita o cifra de afaceri globala cel putin egala cu suma valorilor solicitate la fiecare nava.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. priv. lista princip. prestari de servicii de reparatii nave in ultimii 3 ani, recomandari/acte constatatoare, declaratii privind dotarile si personalul de care disp. ofertantul pt. indepl. contractului, declaratii subcontractanti, certificate de implementare amanag. calitatii (ISO sau OMCAS sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheiere si finalizare a unui contract sau mai multor contracte in valoare cumulata de cel putin: 873.900 leipt. dep. of. la Cvt.263, 459.500 pt.dep.of. la Dg.M 25.Pt. dep. of. la ambele nave valoarea cumulata a contractelor din lista cel putin egala cu suma valorilor solicitate la fiecare nava.Dotari minim necesare: Doc plutitor de minim 2.000tf (Cvt 263) tf, 1.000 tf (DgM25) doc uscat sau cala, ptambele nave se solicita doc plutitor de minim 3.000 tf sau cala sau doc uscat;Instalatie de spalare cu jet de apa (Pmin 250 barri) -1;Instalatie de sablare - 1;Macarale (sarcina minim 10 tf) - 1, Instalatie de verificare suduri prin metode nedistructive - 1;Strunguri universale - 2;Instalatii de sudura - 1;Instalatii de vopsire 1;Personal minim necesar pt. nava Cvt. 263: ing. (subing.) constructii nave - 1;ing (subing) UTS- 1;ing (subing)TCM- 1;maistri - 2;tehnicieni -2;contabili -1;curatitor de fatade(sablator)-2;vopsitori-2;lacatusi constructii metalicesi navale-4;sudori-2;tubulatori navali-4;izolatori-2;instalatori-2;electricieni nave-2;tamplari (dulgheri)-1;motoristi-2;frezori-1;strungari-1;Personal minim necesar pt. nava Dg.M 25: ing. (subing.) constructii nave - 1;ing (subing) UTS- 1;ing (subing)TCM- 1;maistri - 2;tehnicieni -2;contabili -1;curatitor de fatade(sablator)-2;vopsitori-2;lacatusi constructii metalicesi navale-4;sudori-2;tubulatori navali-2;izolatori-2;instalatori-2;electricieni nave-2;tamplari (dulgheri)-1;motoristi-2;frezori-1;strungari-1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S6-007209 din 10.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2009 10:30
Locul: Constanta, Str. Fulgerului nr.99, U.M. 02022, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa delegati cu imputernicire scrisa din partea operatorului economic participant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G.34/2006 cu completarile ulterioare, de catrecontestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02022 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel.0241/610064, Fax: 0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 11:54