Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Andocare si reparatii la navele: Grozavul, proiect 1395, Cvt.265, proiect 1048M, V.Bl.176, proiect MM262


Anunt de participare numarul 42765/07.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Andocare si reparatii la navele: Grozavul, proiect 1395, Cvt.265, proiect 1048M, V.Bl.176, proiect MM262
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Andocare si reparatii la nava Grozavul, proiect 1395, Andocare si reparatii la nava Cvt.265, proiect 1048M, Andocare si reparatii la nava V.Bl.176, proiect MM262.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Andocare si reparatii la nava Grozavul, proiect 1395 - 1 serviciu, Andocare si reparatii la nava Cvt.265, proiect 1048M - 1 serviciu, Andocare si reparatii la nava V.Bl.176, proiect MM262 -1 serviciu.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 984, 206.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2008 pana la 30.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare, sub forma de scrisoare de garantie bancara: 7.960 lei pt. dep. of. la Grozavul; 8.100 lei pt. dep. of. la Cvt.265; 3.790 lei pt. dep. of. la V.Bl.176
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici carora li se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neincadrarea la art.180 si 181 din O.U.G34/2006, modif. si compl. cu O.U.G94/2007, confirmate prin certificate care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de inregistrare; certificat constatator emis de Of. reg. Com. (pers. fizice/juridice romane)/documente edificatoare care sa dovedeasca o form de inregistrare ca persoana juridica sau de inreg./atestare, apartenenta d.p.d.v. profesional in conf. cu prev. legale sin tara in care ofertantul este rezident (pt. pers.juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri globala (2004-2006); bilantul contabil la 31.12.2006, bilantul contabil (2005)/alte documente edificatoare pt. demonstrarea capacit. economico-financiare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala (2004, 2005, 2006) de minim: 2.387.970 lei pt. dep. of. la Grozavul; 2.428.260 lei pt. dep. of. la Cvt.265; 1.136.400 lei pt. dep. of. la V.Bl. 176 Pt. depunerea ofertei la mai multe nave se aduna valorile corespunzatoare fiecarei nave.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani (insotita de recomandari privind indeplinirea corespunzatoare a contractelor din lista; declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti; declaratii privind dotarile si personalul (proprii si ale subcontractantilor) de care poate dispune ofertantul pt. indepl. coresp. a contractului; certificate de implementare a managementului calitatii (ISO sau OMCAS sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract finalizat in valoare de minim: 716.400 lei pt. dep.l of. la Grozavul; 728.500 lei pt. dep. of. la Cvt.265; 341.000 lei pt. dep. of. la V.Bl.176. Pt. depunerea ofertei la mai multe nave se aduna valorile corespunzatoare fiecarei nave si se specifica un numar cel mult egal cu numarul de nave la care se depune oferta; dotari si personal minim necesare pt. indeplinirea serviciilor din caietul de sarcini cf. documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu solicitare scrisa si depunerea sumei la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 10:30
Locul: Constanta, str. Fulgerului nr.99 U.M. 02022, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel.0241610064, Fax: 0241610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer