Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANSAMBLU MOTOPOMPA AUTOAMORSABILA MOBILA DE MARE CAPACITATE IN CADRUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?INDIGUIREA MALULUI STANG AL RAULUI SIRET IN ZONA NEGRI SI PRAJESTI, JUDETUL BACAU?


Anunt de participare numarul 126846/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Diaconu Octavian, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANSAMBLU MOTOPOMPA AUTOAMORSABILA MOBILA DE MARE CAPACITATEIN CADRUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?INDIGUIREA MALULUI STANG AL RAULUI SIRET IN ZONA NEGRI SI PRAJESTI, JUDETUL BACAU?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Administratia Bazinala de Apa "Siret" Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT PENTRU ACHIZITIA UNUI ANSAMBLU MOTOPOMPA AUTOAMORSABILA MOBILA DE MARE CAPACITATEIN CADRUL OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?INDIGUIREA MALULUI STANG AL RAULUI SIRET IN ZONA NEGRI SI PRAJESTI, JUDETUL BACAU?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ANSAMBLU MOTOPOMPA AUTOAMORSABILA MOBILA DE MARE CAPACITATE - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 5.000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;
4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;
Ofertantul va prezenta certificate emise de autoritatile abilitate in acest sens.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
7. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani ? se va completa formularul Fisa informatii generale.2. Bilanturile contabile, contul de profit si pierederi la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele in drept.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte, efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;2.Autorizare pentru livrarea/comercializarea produselor ofertate;3.Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.4.Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate pentru producator;5.Certificat ISO 14001 sau echivalent privindManagementul de Mediu emis de organisme de certificare acreditate legalizata pentru producator;
6.Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale pentru producator;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi indeplinit 1 (un) contract de furnizare similar de valoare cel putin egala cu 125.000, 00 LEI (fara T.V.A.) sau echivalentul in euro sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulatacel putin egala cu 225.000, 00 LEI (fara TVA) sau echivalentul in euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16204
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in S.E.A.P. conform prevederilor HG 1660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare. Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P.la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari. Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa "Siret" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer