Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANSAMBLU PEISAGISTIC - PARCUL MIRCEA CEL BATRAN


Anunt de participare numarul 8518/02.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: SAIA ELENA, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANSAMBLU PEISAGISTIC - PARCUL MIRCEA CEL BATRAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PARCUL MIRCEA CEL BATRAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
fantana arteziana cu jeturi spumante, echipamente si lucrari aferente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29835000-1 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUCATA FANTANA ARTEZIANA
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2.250 RON.Garantie de buna executie a contractului in valoare de 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua prin ordin de plata in termen de maxim 14 de zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE FURNIZARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formular A"Declaratie eligibilitate" -completare formular B "Declaratie conf. art.181" -certificat de plata a taxelor si impozitelor locale -certificat de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului -certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, Autorizatie de functionare/ altele echivalente -certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie -statutul firmei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil31 decembrie 2006 -cifra de afaceri pe ultimii 3 ani Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)cifra de afaceri = minim 430.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani -recomandari din partea a cel putin 2 beneficiari -experienta similara-copie contract din ultimii 3 aniformular E "Asigurarea cu echipamente, utilaje, mijloace fixe" -formular F "Asigurarea cu personal de specialitate" - certificate de conformitate produse eliberate de organisme autorizate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12574/02.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face prin ordin de plata sau direct la casieria Primariei mun. Rm. Valcea. Program casierie : luni-joi 8-11 si 13-15, vineri 8-11
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 12:00
Locul: Primaria mun. Rm. Valcea, str. G-ral Praporgescu nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor trebuie sa prezinte imputernicire din partea firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624900, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: STR. G-RAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250/731016, Fax: 0250/731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2007 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer