Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANSAMBLURI AMORTIZORI DE CHEU


Anunt de participare (utilitati) numarul 38824/10.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel.0241-601110, In atentia: Aurelian Lita, Email: [email protected], Fax: 0241/601773, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ANSAMBLURI AMORTIZORI DE CHEU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante - incinta port Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare produse, inclusiv montajul acestora la cheu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25122000-2 - Articole de cauciuc vulcanizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produse care trebuie furnizata si montata: 200 buc. Optiunea de achizitionare a unor cantitati suplimentare: pana la 10 %.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 25.000 lei sau 7.350 euro pentru ofertantii straini; scrisoare de garantie bancara, val.60 de zile de la depunerea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratii pe proprie raspundere, certificate doveditoare si cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 5.000.000 lei, respectiv 1.470.000 euro pentru ofertantii straini. Prezentare formular + situatii financiare (bilant la finele anilor 2005, 2006). Lichiditate generala =100% si solvabilitate patrimoniala =30% la data de 30.06.2007. Prezentare formular si bilant la data de 30.06.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez.autoriz.comercializ. de la prod. sau importator/distrib.autorizat de prod.Indepl.si finaliz., in ultimii 3ani: a cel putin 1 contr. care a avut ca obiect furniz.de min 60 buc.ans. amortiz.de cheu;lista livrari +1 recom.Indepl.si finaliz., in ultimii 5 ani, a cel putin 1 contr.de lucr care a avut ca ob.si montajul a min.60 buc.ans.amortiz. de cheu;lista lucr.exec.+1 recom.din partea unui benef.din lista;Certif.ISO pt prod.si furnizor + alte cerinte conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 17 RON
Conditii si modalitate de plata: 16, 80 lei, fara TVA pentru operatorii economici din Romania, sau 5 euro pentru operatorii economici straini. Plata la casieria companiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor numai in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030080, Romania, Tel.021.311.80.90, Fax: 00321.311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APM SA Constanta, Serviciul Juridic
Adresa postala: Incinta Port, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel.0241/601.386, Fax: 0241/601.795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer