Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ansambluri echipamente laborator furaje


Anunt de participare numarul 76059/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE HUNEDOARA
Adresa postala: B-DUL 22 DECEMBRIE, NR.222, LOC.DEVA, JUD.HUNEDOARA, ROMANIA, Localitatea: Deva, Cod postal: 330162, Romania, Punct(e) de contact: CORNELIA-TATIANA SIMOC, Tel.0254221554, In atentia: DANIELA STOIAN, Email: [email protected], Fax: 0254223984, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate publica pentru controlul calitatii activitatii de ameliorare si reproductie in zootehnie
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ansambluri echipamente laborator furaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: oficiul pentru ameliorare si reproductie in zootehnie hunedoara, loc deva , b-dul 22 decembrie , nr222, jud.hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de echipament complet de determinare a calitatii furajelor si nutretului conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43329000-5 - Ansambluri de echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 344, 538RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
grantie de participare 15000 leigarantie de buna executie 5% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art 181din oug34/2006, certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contrubutiilor la asigurarile sociale, asigurerile sociale se stat, somaj, asigurarile de sanatate, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, certificat constator emis de oficiul registrului comertului, certificat de inmatriculare emisdeoficiul registrului comertului valabile loa data deschiderii ofertelor.pentru persoanele juridice/fizice straine certificat de inregistrare/atestare profesionala, certificat privind plata obligatiilor de plata catre stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe anii 2006 2007 2008 bilantul contabil la 31.12.2008 si la 31.03.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, lista cu subcontractantii, informatii prind standardele de mediu di de calitate, informatii prind personalul tehnic si utilajele si mijloacele tehnice din dotare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 10:00
Locul: oficiul pentru ameliorare si reproductie in zootehnie hunedoara, loc.deva.b-dul 22 decembrie nr.222 j
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanrii ofertantilorreprezentantii ucvapmembrii comisiei de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia, Judecatoria Deva
Adresa postala: str 1 decembrie 1918 nr.3, Localitatea: deva, Cod postal: 0, Romania, Tel.0254214332, Fax: 025218145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oarz hunedoara, compartiment fianciar contabilitate0254221554/0254223984
Adresa postala: b-dul 22 decembrie nr222, Localitatea: deva, Cod postal: 330162, Romania, Tel.0254221554, Email: [email protected], Fax: 0254223984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer