Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTIBIOTICE


Anunt de participare numarul 147572/30.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Adresa postala: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010761, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA NAVODARU, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIBIOTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE si ARSURI, la farmacia spitalului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 589, 993.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 Combinatii(sulfadiazinum argenticum+ Cerii nitras) Crema 10mg/g + 22mg/g Borcan x 500g
2 Sulfadiazinum Crema 1% Borcan x 500g
3 Eptacog alpha activatum Pulb si solv pt sol inj 1 mg (50KUI) Cutie cu 1 flacon pulbere + 1 flacon solvent +1 flacon steril adaptor pt. reconstituire +1 seringa +1 set steril perfuzare + 2 tampoane alcool medicinal
4 Amoxicillinum + Acidum clavulanicum Pulb pt sol inj/perf 1.2g(1000mg/200mg) Flacon
5 Cefuroximum Pulb pt sol inj 1, 5g Flacon
6 Cefoperazonum+Sulbactamum Pulb pt sol inj 2g(1000mg/1000mg) Flacon
7 Imipenemum + Cilastatinum Pulb pt sol inj 500mg/500mg Flacon
8 Ertapenemum Pulb pt conc pt sol perf 1g Flacon
9 Teicoplaninum Pulb si solvent pt sol inj 400mg Flacon
10 Linezolidum Sol perf 2mg/ml Punga x 300ml
11 Piperacillinum + Tazobactamum Pulb pt sol inj 4, 5g Flacon
12 Tigecyclinum Pulb pt sol perf 50 mg Flacon
13 Cefotaximum Pulb pt sol inj 1g Flacon
14 Ceftazidimum Pulb pt sol inj 1g Flacon
15 Ceftazidimum Pulb pt sol inj 2g Flacon
16 Ceftriaxonum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon
17 Meropenemum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon
18 Cefpironum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon
19 Levofloxacinum Sol perf 5mg/ml Flacon x100ml
20 ColistinumPulb pt sol inj/perf 1000000UI Flacon
21 Gentamicinum Sol inj 40mg/ml Fiole x2ml
22 Ciprofloxacinum Conc pt sol perf 10mg/ml Fiole x10ml
23 Ciprofloxacinum Sol perf 2mg/ml Punga x 100ml
24 Fluconazolum Sol perf 2mg/ml Flacon x200ml
25 Anidulafunginum Pulb pt conc pt sol perf 100mg Flacon
26 Voriconazolum Pulb pt sol perf 200 mg Flacon
27 Caspofunginum Pulb pt conc pt sol perf 50mg Flacon
28 Caspofunginum Pulb pt conc pt sol perf 70mg Flacon
29 Rifampicinum Caps 150mg Capsula
30 VancomicinaPulbpt sol perf 1000 mg Flacon
31 Sugammadexum Sol inj 100mg/ml Flacon x 5 ml
32 Amikacinum Sol inj 250mg/ml Flacon x 2 ml
33 Clarithromycinum Pulb pt sol perf 500 mg Flacon
34 Ceftarolinum fosmil Pulb pt conc pt sol perf 600 mg Flacon
35 Metronidazolum Compr 250 mg Comprimat
36 Cefepimum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon
37 Carbazochromi salicylas Sol inj 0, 3mg/ml Fiole x 5ml
38 Combinatii(Zinc bacitracinum+neomicinum) Unguent 25000UI/500000UI/100g Tub x 20g
39 Etamsylatum Sol inj 125mg/ml Fiole x 2ml
40 Nitroglycerinum Sol perf 1mg/ml Fiole x 10ml
41 Combinatii(proteine 25%, lipide 40%, glucide 35%) Emulsie pt nutritie enterala Flacon x 500ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631400-6 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33692300-0-Produse pentru nutritie enterala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Combinatii(sulfadiazinum argenticum + Cerii nitras) Crema 10mg/g + 22mg/g Borcan x 500g, cantitate minima 500, cantitate maxima 1.000
2 Sulfadiazinum Crema 1% Borcan x 500g, cantitate minima 1.260, cantitate maxima 2.520
3 Eptacog alpha activatum Pulb si solv pt sol inj 1 mg (50KUI) Cutie cu 1 flacon pulbere + 1 flacon solvent +1 flacon steril adaptor pt. reconstituire +1 seringa +1 set steril perfuzare + 2 tampoane alcool medicinal, cantitate minima 24, cantitate maxima 48
4 Amoxicillinum + Acidum clavulanicum Pulb pt sol inj/perf 1.2g(1000mg/200mg) Flacon, cantitate minima 1800, cantitate maxima 3600,
5 Cefuroximum Pulb pt sol inj 1, 5g Flacon, cantitate minima 6.000, cantitate maxima 12.000
6 Cefoperazonum+SulbactamumPulb pt sol inj 2g(1000mg/1000mg) Flacon, cantitate minima 6.000 cantitate maxima 12.000
7 Imipenemum + Cilastatinum Pulb pt sol inj 500mg/500mg Flacon cantitate minima 6.500 cantitate maxima 13.000
8 Ertapenemum Pulb pt conc pt sol perf 1g Flacon, cantitate minima 500 cantitate maxima 1.000
9 Teicoplaninum Pulb si solvent pt sol inj 400mg, Flacon cantitate minima 2.400 cantitate maxima 4.800
10 Linezolidum Sol perf 2mg/ml Punga x 300ml cantitate minima 1.700 cantitate maxima 3.400
11 Piperacillinum + Tazobactamum Pulb pt sol inj 4, 5g Flacon cantitate minima 1.700 cantitate maxima 3.400
12 Tigecyclinum Pulb pt sol perf 50 mg Flacon cantitate minima 500 cantitate maxima 1.000
13 Cefotaximum Pulb pt sol inj 1g Flacon cantitate minima 360 cantitate maxima 720
14 Ceftazidimum Pulb pt sol inj 1g Flacon cantitate minima 600 cantitate maxima 1.200
15 Ceftazidimum Pulb pt sol inj 2g Flacon cantitate minima 700 cantitate maxima 1.400
16 Ceftriaxonum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon cantitate minima 12.000 cantitate maxima 24.000
17 Meropenemum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon cantitate minima 3.000 cantitate maxima 6.000
18 Cefpironum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon cantitate minima 120 cantitate maxima 240
19 Levofloxacinum Sol perf 5mg/ml Flacon x100ml cantitate minima 1.000 cantitate maxima 2.000
20 ColistinumPulb pt sol inj/perf 1000000UIFlacon cantitate minima 18.000cantitate maxima 36.000
21 Gentamicinum Sol inj 40mg/ml Fiole x2ml cantitate minima 2.500, cantitate maxima 5.000
22 Ciprofloxacinum Conc pt sol perf 10mg/ml Fiole x10ml cantitate minima 1.800, cantitate maxima 3.60023 Ciprofloxacinum Sol perf 2mg/ml Punga x 100ml cantitate minima 1.800, cantitate maxima 3.600
24 Fluconazolum Sol perf 2mg/ml Flacon x200ml cantitate minima 900, cantitate maxima 1.800
25 Anidulafunginum Pulb pt conc pt sol perf 100mg Flacon cantitate minima 250, cantitate maxima 500
26 Voriconazolum Pulb pt sol perf 200 mg Flacon cantitate minima 200, cantitate maxima 400
27 Caspofunginum Pulb pt conc pt sol perf 50mg Flacon, cantitate minima 120, cantitate maxima 240
28 Caspofunginum Pulb pt conc pt sol perf 70mg Flacon, cantitate minima 50, cantitate maxima 100
29 Rifampicinum Caps 150mg Capsula cantitate minima 6.000, cantitate maxima 12.000
30 VancomicinaPulbpt sol perf 1000 mg Flacon cantitate minima 2.400 cantitate maxima 4.80031 Sugammadexum Sol inj 100mg/ml Flacon x 5 ml cantitate minima 12, cantitate maxima 24
32 Amikacinum Sol inj 250mg/ml Flacon x 2 ml cantitate minima 5.000, cantitate maxima 10.000
33 Clarithromycinum Pulb pt sol perf 500 mg Flacon cantitate minima 1.000, cantitate maxima 2.000
34 Ceftarolinum fosmil Pulb pt conc pt sol perf 600 mg Flacon cantitate minima 200, cantitate maxima 400
35 Metronidazolum Compr 250 mg Comprimatcantitate minima 1.000, cantitate maxima 2.000
36 Cefepimum Pulb pt sol inj/perf 1g Flacon cantitate minima 1.000, cantitate maxima 2.000
37 Carbazochromi salicylas Sol inj 0, 3mg/ml Fiole x 5ml cantitate minima 1.000, cantitate maxima 2.000
38 Combinatii(Zinc bacitracinum+neomicinum) Unguent 25000UI/500000UI/100g Tub x 20gcantitate minima 1.000 cantitate maxima 2.000
39 Etamsylatum Sol inj 125mg/ml Fiole x 2ml, cantitate minima 1.000, cantitate maxima 2.000
40 Nitroglycerinum Sol perf 1mg/ml Fiole x 10ml, cantitate minima1.000, cantitate maxima 2.000
41 Combinatii(proteine 25%, lipide 40%, glucide 35%) Emulsie pt nutritie enterala Flacon x 500ml, cantitate minima1.000, cantitate maxima 2.000
Valoarea estimata fara TVA: 6, 589, 993.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare Lot 1 - 1900, 00 lei;Lot 2 - 2100, 00 lei; Lot 3 - 2600, 00 lei;Lot 4 - 350, 00 lei;Lot 5 - 2700, 00 lei; Lot 6 - 4300, 00 lei; Lot 7 - 11500, 00 lei; Lot 8 - 2900, 00 lei; Lot 9 - 10500, 00 lei; Lot 10 - 10900, 00 lei ;Lot 11 - 2700, 00 lei ;Lot 12 - 3600, 00 leiLot 13 - 92, 00 lei ;Lot 14 - 120, 00 leiLot 15 - 570, 00 lei ;Lot 16 - 6400, 00 leiLot 17 - 6400, 00 lei ;Lot 18 - 280, 00 leiLot 19 - 2900, 00 lei ;Lot 20 - 12400, 00 leiLot 21 - 70, 00 lei;Lot 22 - 160, 00 leiLot 23 - 490, 00 lei ;Lot 24 - 3100, 00 leiLot 25 - 14500, 00 lei ;Lot 26 - 3600, 00 leiLot 27 - 5700, 00 lei ;Lot 28 - 3100, 00 leiLot 29 - 390, 00 lei ;Lot 30 - 4300, 00 leiLot 31 - 400, 00 lei ;Lot 32 - 1000, 00 leiLot 33 - 1600, 00 lei ;Lot 34 - 1900, 00 leiLot 35 - 8, 00 lei;Lot 36 - 540, 00 leiLot 37 - 68, 00 lei ;Lot 38 - 420, 00 leiLot 39 - 40, 00 lei ;Lot 40 - 260, 00 leiLot 41 - 1640, 00 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.; 2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor pecizata in anuntul de participare). 3) Modalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar, sau ordin de plata, cont trezorerie RO07TREZ7015041XXX000407, fila CEC, vizat de catre banca. 4) Se va depune garantie de participare numai pentru loturile pentru care se depune oferta. 5) Sunt aplicabile prevederile art.2781 din OuG nr.34/2006, conform prevederilor acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA PRIN OP, VENITURI BUGETARE, VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul): 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original;II. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - originalATENTIE!Tertul sustinator, daca este cazul, va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.III. Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? completarea formularului nr.6 - originalIV. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 ? original;V. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - originalMENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ROBERT AGAFITEI - Manager
- Dr. STAN VITALIE ? Director medical;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. COJOCARU ELENA ? Consilier juridic;
- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitii- farm. SIBOIU DANIELA ? Farmacist sefVI. Documente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat scadente la nivelul celei de-a doua luna anterioara celei in care se depun ofertele, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011:1. Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 1. Autorizatie de punere pe piata, + anexele aferente, eliberata de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art. 700 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domenil sanatatii -copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: ATENTIE!Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.
2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art.788 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domeniul sanatatii - copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: ATENTIE!Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.
3. Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art.748 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domeniul sanatatii ? numai ofertantul care este producator -copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: ATENTIE!Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.
4. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv despre administrarea societatii, structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: 1. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord-cadru.2. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine ? legalizat si apostilat3. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in domeniul furnizarii de medicamente pe ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului nr. 4 - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008. (?Sisteme de management al calitatii. Cerinte?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea certificatului de conformitate a sistemului de management al calitatii cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism acreditat - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului de reofertare: Pretul Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una) runda; Inceperea licitatiei electronice: la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde de licitatie electronica: 1 (una) zi. NOTA: Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita operatorului economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, sa transmita autoritatii contractante formularul de oferta completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI, CALEA GRIVITEI NR. 218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI DE OPERATORII ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata dupa licitatia electronica ca ofertele clasate pe acelasi loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1.Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2. informatii suplimentare despre licitatia electronica (informatiile sunt prezentate in ordinea impusa de art.164 din OuG nr.34/2006) a) obiectul procesului de reofertare: Pretul, evaluarea ofertelor privind incadrarea in art.36 din H.G. nr.925/2006 se va realiza prin compararea propunerilor financiare determinate prin inmultirea pretului unitar fara TVA / U.M. (care va sta la baza incheierii acordului-cadru) cu cantitatea maxima aferenta acordului-cadru pentru fiecare lot in parte b) eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu exista limite c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la calendarul licitatiei electronice, palierul orar stabilit de sistem, numarul participantilor la licitatia electronica si clasament. d) Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: - inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire; - in vederea realizarii licitatiei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile de asemenea in sectiunea ?Notificari? din sistem. e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze; - procedura se va finaliza dupa desfasurarea rundei de licitatie electronica. In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inregistrat in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. f) Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una) runda; g) Inceperea licitatiei electronice: la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; h) Durata unei runde de licitatie electronica: 1 (una) zi. in vederea participarii la licitatia electronica, conform art. 42 din HG 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati on-line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem (informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la www.e-licitatie.ro). Ofertele depuse de operatorii economici care nu sunt inregistrati on-line si nu detin certificat digital valid pentru acces in sistem, nu pot fi luate in considerare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA DE CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI
Adresa postala: STR. CALEA GRIVITEI, NR. 218, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010761, Romania, Tel. +40 0212240946/ 47, Email: [email protected], Fax: +40 0212241800
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer