Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ANTIHEMORAGICE III


Anunt de participare numarul 52428/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0232/264266, In atentia: Ing Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: 0232/477309
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ANTIHEMORAGICE III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. VASILE LUPU, NR. 62 , IASI - FARMACIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Factor VIII de coagulare uman Program Hemofilie si Thalasemie CAS Iasi Flacon 250UI Pulbere pt. solutie injectabila Bucata 500ADRENOSTAZIN Venituri proprii Fiola Bucata 850
ETAMSILAT Venituri proprii Fiola Bucata 6500
FITOMENADION 10mg Venituri proprii Fiola Bucata 3200
NOVOSEVEN 60KIU 1, 2mg Venituri proprii Flacon Bucata 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421200-3 - Antihemoragice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Factor VIII de coagulare uman Program Hemofilie si Thalasemie CAS Iasi Flacon 250UI Pulbere pt. solutie injectabila Bucata 500ADRENOSTAZIN Venituri proprii Fiola Bucata 850
ETAMSILAT Venituri proprii Fiola Bucata 6500
FITOMENADION 10mg Venituri proprii Fiola Bucata 3200
NOVOSEVEN 60KIU 1, 2mg Venituri proprii Flacon Bucata 8
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3.600 RonCAIETUL DE SARCINI -PRETUL CAIETULUI DE SARCINI ESTE DE 100 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRIIProgram Hemofilie si Thalasemie CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Are obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat Autoritatii Contactante inainte de semnarea contractului de achizitii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P. 4.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale 5.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului 6.Certificat de inregistrare emis de O.R.C. 7.Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara 2.Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului 3.Standarde ISO 9001 :2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIE SAU PRIN OP IN CONTUL RO36TREZ4065041XXX000715. DOVADA PLATIISE VA ANEXA LA DOCUMENTATIA DE PARTICIPARE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 09:10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor Comisia de evaluare a Autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. V. Lupu, nr. 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel.0232/264266, Email: [email protected], Fax: 0232/477309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer