Licitatie Publica - Antihipertensive.
Valoarea Contractului:
568.328 RON
Castigatorul Licitatiei: GENEVA ROMFARM INTERNATIONAL S.R.L.
568.328 RON
Castigatorul Licitatiei: GENEVA ROMFARM INTERNATIONAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 134663/17.08.2012
Informatii anunt de participare asociat 127695
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE SI PNEUMOFTIZIOLOGIE DR VICTOR BABES TIMISOARA
Adresa postala: STR GHEORGHE ADAM NR 13, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii ? Ing. Stanici Sorana, Tel. +40 732680159, In atentia: Farmacie ? Farm. Sef Sambotin Maria, Email: [email protected], Fax: +40 256207735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Antihipertensive.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul spitalului - farmacie
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie antihipertensive.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622200-8 - Antihipertensive (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
568, 328.4RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S70-116361din11.04.2012
Contract nr: 2448 Denumirea: ACHIZITIEANTIHIPERTENSIVE
V.1) Data atribuirii contractului 06.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GENEVA ROMFARM INTERNATIONAL S.R.L.
Adresa postala: Str. Aviator Darian, nr. 9, bl. 11B, sc. A, ap.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011715, Romania, Tel. 021/2313561, Email: [email protected], Fax: 021/2300915
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4345461.12 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 2655 Denumirea: ACHIZITIE ANTIHIPERTENSIVE
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDIPLUS EXIM S.R.L.
Adresa postala: STR CIOBANULUI NR 133, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 040254, Romania, Tel. +40 213017464, Email: [email protected], Fax: +40 213017474
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 568328.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care pentru un produs sunt mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare prin intermediul SEAP, in cazul in care egalitatea se mentine autoritatea contractanta va solicita cate o noua reofertare pana la departajarea ofertantilor.Conform art.60 alin.2 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a primi / transmite date de la/catre operatorii economici prin fax.Livrarea produselor se va face in termen de 3 zilede la lansarea comenzii.Conditii de transport: Produsele vor fi transportate la sediul spitalului ? farmacie , trasportul fiind asigurat de catre firma castigatoare. La livrare, produsele vor corespunde cantitativ, calitativ si valoric comenzii transmise iar la constatarea la receptie a unor vicii ascunse receptia nu se va face pana la rezolvarea acestor probleme.Modalitati de plata: Plata facturilor se face prin ordin de plata in perioada 24-31 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile legale , in termen de maxim 180 de zile de la primirea facturii.Acordul cadru are o durata de 12 luni de la data atribuirii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ? Cons. Juridic Tunea Cristina
Adresa postala: Str. Gheorghe Adam nr.13, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Tel. +40 732680164, Fax: +40 2560207735
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2012 15:48